Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodvodník
07. 12. 1999
7
0
2328
Autor
Merle
Ať si kdo chce
co chce říká,
nejradši mám
podvodníka.
Kdy chce jí,
a kdy chce pije.
V blahobytu
jen si žije.
Jednou tvoří,
jindy ničí.
V zbylém čase?
Podvodničí.
Místo spaní
pikle kuje,
nikdy a nic
nelituje.
Chudým bere,
sobě dává.
Nepřátele
zakopává.
Podvodník je
prostě cool!
Zato já jsem
pěknej vůl.
*Podvodník: fúúúúúj, ďydoháj ... 1. stupidní téma, 2. stupidní forma, 3. debilní slova jako cool nebo tak ... no radši dál nekomentuju >>>:o/
m.
Áááááááááááá, není co dodat. Zbytečně tě chválit. Ááááááááááá. G E N I (T) Á L N Í.
Výborný, to je to, co jsem dnes potřebovala. Proč já se jenom dneska ve všem vidím? Ne, je to fakt pěkný. Výstižný a jednoduchý a v jednoduchosti je přece krása nebo se mýlím?
Dobrý. A co víc o tom napsat. Líbilo se mi to, ale ani tak nějak nevim proč. No třeba to ještě zjistim.
Mě se Jitřenka taky líbila víc, ale to jsem celá já, neznamená to vůbec, že by tahle nebyla dobrá. To rozhodně ne!
Moc se mi líbi to s těmi nepřáteli :o)))) Ty jsi zkrátka neopakovatelný. Když vidím něco od Tebe hned na to klikám.... :o)
Merlíku, ty jseš prímovej :-), čím dýl tě čtu, tím víc mi cukaj koutky :-))! Je mi s tebou básněně dobře, hlavně ta přímost a pohodovost čiší a přitahuje lidsky. Tipa ti nedám, protože ta předtím byla fakt lepší a hlavně koncovej efekt - ne, neberu (zkazils rým)a krom toho nepravda! ..lhát se nemá :-))))) Podvodničeně do času :-) ono sice pokukovat svádí, ale .. :-) Jsi svůj a "můj nadále oblíbený" :-)) !
Hej, u Bibši jsi stále jednička. Tyto mi připomínají tvoje první, tvůj humor je zatraceně nakažlivej, ale jsi taky Cool!!! U mě jitřenka zase tak moc nezastkřila já radši tuto!
B.Ezejmenij
07. 12. 1999
To je přeci dost povedená říkanka, ne? Pro mě jasně čitelná a jednoduše pochopitelná. Nejsem z toho vůl a tak jsem spokojenej.