jsou to rozmíšky uvnitř lidské hlavy a duše... jojo.
*
No jo hádala sa duša s tělem..:_)Díky za zastávku a tipa.
Děkuji:_),jsem ráda za každé objektivní slovo.
kdyby nebyla poslední sloka a nadbytečné slůvko dál, byl bych hodně spokojen, ta poslední sloka sklouzla k filosofování, bez ní by jsi nabídla prostor pro samovolné čtenářské konce. Ale i tak si tip zaslouží.
Zkus ještě mrknout na Adlera, dokresluje to všechno
JJ!Naprostý souhlas.jen se ty jeho knihy blbě shání a na sebrané spisy jsem prostě neměla, taky kdoví, jak by se četly, ale pár knih od něj jsem četla,a dobrý, fakt dost..
Junga mám mnohem raději než Freuda! Není tak za vlasy přitažený, zdá se ale hlavně, že není tak odtržený od života, jak někdy působí Freud...
Já si vykládám sny podle psychologie Jungovců, a dost to je opravdu jasný potom a srozumitelný,jen neznýám žádného odborníka v reálu , to bych pochopila víc, třeba..i tak je to víc než jsme kdy čekala, mně se zdá něco častěji..
ani se Ti nedivím, mi to taky často motá šišku. Snů naštěstí nemám moc, spíše vyjímečně si něco pamatuju, nechala jsem si párkrát sen vyložit, bylo to zajímavé a nakonec se ukázalo, že i pravdivé!
No, já radši nevím, mý mámě nelhaly, ty co tahala pro jiný, ale jak ta byla potom zlá.A vyflusnutá..Tak já pak nevím, když jí to bralo, jak to s nima je.A taky si říkám jak moc tohle programuje do budoucna- mně už stačí jen mé vlastní sny, a dost je taky těžký ty svý pochopit, ale to mi úplně stačí..
Když je něco důležitého, nechám si vytáhnout! Vím, že nikdy nelžou!
No já už dávno jsem právě s tímhle taháním skončila, už nemám ani karty, já to myslím obrazně.Určitě sobě asi se blbě tahá..
Mám strach tahat sama sobě, zdá se mi, že tahám to, nač myslím!
:-)))jo už tam jedna karta je,. tu jsem dlouho nedostala ani nečekala, a je to fakt dobrá karta..
Tak už konečně vytáhni Svět ! Nebo aspoň Slunce!
Dík za zastavení, Pú..Ty karty- Mnich a Blázen, to je na dýl, ale Viselec tady znamená situaci ve které člověk je nucený zůstávat delší dobu, taková nedobrovolná, je to nepříjemný a člověk s tím nemůže nic moc dělat..A Blázen, to je fakt zvláštní karta,pošuk i osvícenec..
Líbí se mi myšlenka, tarotový karty neznám, takže jsem o trochu přišel, ale myšlenka to válcuje.*
Oj, tak děkuji za to co píšeš, to má váhu.
Tak tady si zřejmě askeze dala dost do trumpety, ne? ;)
Ten začátek je naprosto perfektní, jen si myslím, že si ho nevychutná naplno ten, kdo nemá povědomí o mystice tarotových archetypů, ale to je holt osud.
Ale zkazila mi to poslední strofa. Je jazykově neobratná. "Leč rozum kdykoli vše obrátí," tady slovo "kdykoli" zdá se uvozovat vedlejší větu, a pak tam nesedí to "jenže". A je to příliš nutkavé.
A taky se mi vysloveně nelíbilo použití toho (v tomto kontextu) zprofanovaného anglického slova na konci. Tím se identifikuješ se sociální skupinou, která nesluší Tvým poetickým nápadům. Tak bacha na to... ;)
No spíš stav Stanislav.. taková vnitřní bitka.Hádala sa duša s tělem a tak.Každopádně dík za zastavení :-)
Až na tu poslední sloku super
Moorgan, Martinko 2-´Kuju, ahoj :-)
mezimraky:.jo,jo.je to takovej komplot.Psala jsem to tak před rokem a jsem sakra ráda, že se účastnil.rozum.To jen ale povrzuje pravidlo.
Taublo-Děkuji za hodnocení:-)( klidně i bych pokecala)
jo rozum ten je chytrý jak liška ohně, je to věčný obraceč,chodí po uších, vůbec mu to nepřipadne podivné, hravě vysvětlí plamenem,ale že by se vzdálil od plotu a mrsknul sebou do prostoru, třeba jen tak pro radost kuřat to po něm nemůžeme chtít, tak odvázaný zase není, hoří jen v předem definovaných mantinelech