Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešokující úvaha
04. 09. 2010
10
19
3710
Autor
aleš-novák
Letitá pověst o lásce J.W.Goetha k mladičké Ulrice
dostala povážlivé trhliny. Podle posledních výzkumů
byl totiž slavný literát homosexuál.
Za nezvratný důkaz tohoto tvrzení je považována
píseň "v Goethu"...
19 názorů
Květoň Zahájský
07. 09. 2010aleš-novák
07. 09. 2010
Když jsem se o tu radostnou novinu, jak to bylo s Goethem, podělila s kamarádem, zamyslel se a řekl: "A nebyl to takhle náhodou architekt, který vynalezl goethiku?" :o)))))))
Květoň Zahájský
04. 09. 2010
Ale Květoušku, ty popleto, to si musíš vždy sehnat pravdivé a ověřitelné informace - nejraději v místě. Já jsem z piety nechtěla připomínat jaký byl Goethe (chlap) proutník.
V Karlových Varech byl štamgastem v místním hambinci Grétina slůj a sekundoval rád u přijímání nových slečen.
Jeho rozverný popěvek: "Kam panenky kam k Grétě, která moje budete" dokonce zlidověl.
Květoň Zahájský
04. 09. 2010aleš-novák
04. 09. 2010
vtipy ala radio Jerevan pamatuju i ja ;) ... Diky rozesmali ste me ...zdravim ze Spanelska
Arnika Plazivá
04. 09. 2010
To ty asi, mládě, nepamatuješ, že vysílání rádia Jerevan začínalo vždy takto: "Stuk, stuk, stuk - šesť časóv. Móžno, šesť dvacať..."
Aktuálně:
"Rádio Jerevan opravuje zprávu:
Mladičká Ulrika nebyla dívka, ale pikolík Olda Ulrych z hotelu Zámecká.
Toho ale Goethe nemiloval. Zakoukal se do Loly z Variété a původní píseň "v Goethu" opěvovala její gé bod."
*