Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšechno se zlepšuje, inovuje a nad našimi hlavami vlaje vlajka blahobytu
06. 09. 2010
16
19
2305
Autor
neroušek
Kapitalismus je tak milý
a svobodný asi jako hovínko z holuba na tvé hlavě.
Všem rovné šance!
Někteří se z té hromady svobody jaksi nemouhou vzpamatovat.
Ukrajinská žena pracuje v kuchyni i sedumnáct hodin.
Pane na nebi! Se - dum - náct!
Jako pračka špinavé prádlo jí ždímá dnešní panstvo.
Moderní otroctví s moderními otrokáři.
A to je ten pokrok.
( 5. 9. 2010 )
19 názorů
nevím,neznám
07. 09. 2010jejdavilda
06. 09. 2010
a večer po představení leseb hurá ke mě do kotelny.
Mám tu sbírku Kájů gájů na zdi pověšených i Káju Marxe
sepotvkorunachstromu
06. 09. 2010nevím,neznám
06. 09. 2010
pirat zdravi nerouška...kapitalismus je kruty system a ma mnoho podob - tak jako kazdy system, ktery vyuziva jednu skupinu na ukor skupiny druhe...zadne zrizeni neni spravedlive, vzdycky budou zli a dobri, chudi i bohati - raj na zemi je utopie a hledat reseni je nesmysl...podobne jako dnesni ukrajiky pracovali driv emigranti ze statu socialistickeho bloku na zapadni strane Evropy...vietnamci nepracuji jinak, turci v Nemecku taky ne, mexicane v USA jakbysmet, alzirane ve Francii atd atd...v Cine uz dokonce zjistili, ze utracet za stroje ze ensmysl, ze lidska prace je nejlacinejsi zdroj zisku - lide tma delaji monotonni praci lepe nez stroje i 14 hodin dennne - podstata neni v kapitalismu ci socialismu - podstata je v lidech samotnych !...a chut vykoristovat !...
...nerousko pojd dame si RUM, napneme plachty a pojedem na ostorv Lesbos kouknout na nejake odpoledni predstaveni ...jo ho ho!
Talu ben Kohelet
06. 09. 2010aleš-novák
06. 09. 2010
Věrka má pravdu,básně prostě nedokáží zobrazit tu hrůzu kapitalismu naplno,vždy jsou to jen střípky.Neroušek mává.****