Asi nejakou takovou hru budu must pripravit v kmeni nebo svemu oddilu :-))
Notář je pro. Omlouvám zpoždění, ale von si nejprvá mušel vyříkat s voběma tchýněma. :-)
A kruci! To ovšem výrazně poznamená legitimitu našeho vztahu, drahá (vaverko), páč můj notář jede po hranolech. :-(
Mmm... tak snad - když nás bude víc nad sebou???
Po všech těch bobrech? Jistě!!!
Aby Ti neupřeběhly blešky na každou blbou hůlku, vokolo kerý se vojedeš, není-liž? :-)
Na ja, f těch věcech s trvalým bydlištěm a domofským právem mám ráda jasno (na ocase tmu)...
Eště si zapomněla na práva prvé a každé další, a to i aktuální, noci. (Máš vocas taky placatej?)
A o tohle jsem přišla??!
Byl kvůli mě aspoň někdo lichý??
Mrzelo aspoň někoho, že taky nehledám a nejsem nedoch ani vilná?????
A to jsem si ušila nový maskáčový futrál na ocas...
Ne, Dane. Sklodowskýho. :-)
Jen jemnej přemetík v písmencích. Ovšem vzhledem k Tvé stávající emanaci Ti to v podstatě může bejt fuk.
Jo, ty mrňata prd snesou. Taky sem si ším, že po třetí noční vodpadajijó... :-)
Tak už sem doma. Bono vás všecky moc pozdravuje:-))
Sakra ty šípky zůstaly u něj v káře:-((
Kabriolet - a jezdí na šípky. Čeho my skautkyně všeho nedosícnem, hm, hm, hm...
Modono, proč se stydíš za náš společný víkend? To jsem byl tak špatný společník?
Ty šípky mi sebrala Adéla, našla je v autě a já jí řekl, že jsem je natrhal pro ní na čaj, doufám, že mi to odpustíš.
Teda Dane, přijít si pro podpis, tomu říkáš společný víkend?
Ty šípky, coste našli v autě, ty Ti tam nasypal Bono. A hádej, jak to myslel?!:-))))))))
Modona: OK, tak já budu taky dělat, jako že se nic nestalo. Ale mrzí mě to, co si budem namlouvat.
Apropó, kdo je "Bono"? To je přezdívka Janise Sidovskýho?
Já jak vidím mrousk, vokolí nevnímám, trili. Tak je ber taky poslepu, předpokládám, že veveřáci budou protestovat a tím se vodhalejí. No a i kdyby nééé - dyk jsme všichni jenom lidi...
Eště mám technickej totaz. Vlastně čtyři.
A) Je možný, že dneska jsem se musela DVAKRÁT vrátit k tabuli před řeznictvím, abych se ujistila, že nabízené klobásy jsou VINNÉ a nikoli VILNÉ?
B) Má Hůlka mobil?
C) Pokud B) platí, jaký má číslo?
D) KUDY táhne výšezdepřítomný LOS?
A) Bramborákem navrch. :-).
B) Tak v tom případě v sobotu nejedu. Todle je na mne moc malý.
C) Bože, ale já se domnívala, že právě my NEBUDEME monogamní spolek. :-(
D) Dik. Chápu se vlasce na hůlce a mažu k záplavovému bodu. :-)
Tak dyž teda nejede vrchní vlčí sestra, ospravedlňuji se průkazem práce neschopného vlka.
Stejně, co bych hledala Hůlku, když Bono říkal, že ho to neba:-))
Modona: Dyk ho taky Bono hledat nebude!
Hlavně se neopijte metanolem, v tlm případě by hledání Daniela Hůlka bylo nutno doplnit hledáním Lucie Bílé.
P. S. Co dělá největší jelenovitý kopytník v řece??? Je snad los nějaký losos???
P. P. S. Proč jsou vlastně veverky a vlci na válečné stezce? Nebylo by lepší válečnou sekeru zakopat, a vykopat sekeru cicmečnou?
Bacil: Vlci a veverky nejsou na válečný stezce... jen dvě vlčice jsou na válečný stezce, páč se chtěj obě cicmat se stejným, zatím nezařazeným skautem...:)
jo, Bacil na to káp! vykopejmež cicmečnou sekeru a vykuřme dýmku mrouskavku
No, já jen narážím na tu původní morseovkovou diskusi, páč tam se o válečné sekeře cosi psalo. Ale pokud je tu všeobecná vůle vykopat cicmečnou sekeru a vykouřit dýmku mrouskavku, tak je to fenomenální událost.
P. S. A proč si ho nepoloží
doprostřed?
A proč si mě nepoloží
doprostřed?
Bacil: Protože o Bona se s nikým dělit nebudu, u všech skautů! Vím, že je to velmi nečestné a nesportovní, ale nemůžu si pomoct! :-)
Wopi: Doprostřed
čeho?
No nic. To byl jen takovej pokus.... ;-)
Wopi: Já jen jestli jsi třeba nemyslel "doprostřed ohniště", protože to by asi bolelo. Stejně jako doprostřed mraveniště. Ale to první je horší, zejména když červená se line záře a oheň, oheň hřeje ruce, barví tváře.
Já bych taky radši doprostřed cimafilních skautek než doprostřed ohniště, to je celkem bez diskuse :-))
já už sám nevim, co jsem to vlastně chtěl... ale do ohniště určitě ne, tam patřej brambory - a ještě ne DOPROŠTŘED, nýbrž NA KRAJ (neb okres už tam neni)
Sem si pro jistotu ten prostředek umyla, to kdyby se někdo stavil... :-/ (pochybovačně...)
Ale vážně bacha na Šantrůčkovou, dnes po ránu vyhlížela NEVYCICMANĚ. :-(
...dyk to říkám celou dobu.
Od kdy rozhodujou veverky o tom, kdo co dělá u vlků?????????
A kdo je los?
Já jsem los. O mým rozhodnutí nikdo nemůže pochybovat.
Jednoznačně se ztotožňuju se Svojsíkem.