Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMistr jatek
Autor
Movsar
Provoz horažďovických jatek začíná v pět ráno. Pětsetpadesát kusů vepřového, polední pauza na svačinu a kolem třiceti kusů hovězího do dvou hodin, kdy se provoz zastavuje. Doba do svačiny je plná křiku, bzučení elektrického proudu a krve. Doba po svačině je plná zoufalého bučení, zápasů o život a proudů krve. To vše zvládá několik učňů s noži, dva imbecilní pomahači a mistr jatek.
Padlo několik set zvířat, blížilo se poledne, nastal čas svačiny. Do místnosti lemované plechovými skříňkami a dřevěnými lavicemi určené učňům k odpočinku přišel nečekaně mistr. "Pocem pazdráte," chytil jednoho z učňů za límec a lomcoval jím. "Sundavej ty kalhoty," zařval na učně, kterému živou barvu dodávaly jen šmouhy krve zaschlé na obličeji. Kostkované kalhoty se svezly k špinavé zemi. Mistr poklekl a začal nervóznímu mladíkovi sát penis. Co viděli učni sedící okolo na lavicích byla mastná hlava mistra, jeho knír splývající s ochlupením kamaráda, prsty zabořené do hýždí. Mistr cítil podtlakem se zvětšující kus masa v ústech a zrychlil pohyby hlavy.
Učeň najednou sykl a z úst mistra jatek se vyvalil proud krve, tentýž proud, který se valí z otevřených hrdel býků a krav. Byl leden a v chladu místnosti od zkrvaveného penisu stoupala pára.