Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLéčebna havranů
14. 11. 2010
11
20
2288
Autor
ArnieR
Na zimu přilétli
mí známí havrani
sedli mi na ruce,
klovali do dlaní
o překot křičeli.
Já ale nekřičím
znám je už důvěrně,
jsou to mí přátelé
odění do černě
pohřebáků.
Nejsou tak honosní
přemýšlím, jsem-li v právu
tak zvednu ruce
(krev teče do rukávu)
vyléčím černotu
jediným
hlasitým
tlesknutím.
20 názorů
..pointa dobra (len v druhej strofe ti trosku na zaver skakal rytmus), inak fajn
.. *
mám taky kamarády havrany, je třeba pro ně mít vždycky něco vydatného připraveného, než přilétnou, pak nebudou klovat do dlaní ..
:-)
sepotvkorunachstromu
15. 11. 2010
ježiši samozřejmě že o vánočním cukroví se píše v létě!!! psát o cukroví o vánocích, nedejbůh těsně před nima můžou jenom klasici :)
sepotvkorunachstromu
15. 11. 2010
neni. v červnu budeš jedinej havrnopisec široko daleko. když je všude havranopisců jak nakakáno, což v listopadu je, přijde čtenář a řekne si "jéžišužzase" a to i v připadě, že je blásnička jinak fajn. ledaže by byl čtenář masochista, což ve zdejších krajích není uplně vyloučený :)
sepotvkorunachstromu
15. 11. 2010
Koukám z okna a po havranech ani stopa, takže tipuji. Moc pěkné to máš:)))
Stařec_007
15. 11. 2010
po "pohřebáků" sem čekal, kdy přijde "do zobáku"...eště bych to tam někam zakomponoval:)
jinak gůt
brackenridge
15. 11. 2010
Místy je to přemístěné.:) Děkuji za kritiku, přehavraníno u mě asi je, to máš pravdu:). Někdo má depku, někdo má havrany. Já mám své osobní zlé havrany a učím se s nimi žít. V zimě nebo v létě:D.
přehavraníno poslední dobou. o havranech se má psát v červnu, tam to má tu symboliku, ale psát o tom, že jsou venku havrani, když jsou venku havrani, to pak nemá tu sílu. simyslim.
jinak jsou tam pěkná místa místy, místy je to prostě přehavraněné.