Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomunita
28. 11. 2010
3
30
1139
Autor
reverzní ledrp
Tak tipnu tebe
Pak tipni mě
Pokecáme
Mám to rád
Jsem kýčník mrdohlav
Nelezu na fuckin' facebook
Diskutovat
Pózovat
Tady se brodí fajn
Mezi veršoblíči
Z múzy můra
YEAH!
30 názorů
:-)...ok...a v čem by to spočívalo?...pročichat se k virtuální identitě?...soutěžit v tom kdo si vyčuchá nejvíc přátel? (přítele rozpoznáš podle specifického zápachu)...zřejmě by to byla šance k jistý upřimnosti, ale na druhou stranu - akorát by to posílilo parfumerie a jejich "lobby" :-)
reverzní ledrp
28. 11. 2010reverzní ledrp
28. 11. 2010reverzní ledrp
28. 11. 2010reverzní ledrp
28. 11. 2010brackenridge
28. 11. 2010
...proč ne, má to i dost výstižný momenty...jen si stojim za názorem, že facebook je svinstvo ;-) respektive: když si mám vybrat mezi bublajícíma bažinama virtuálního prostoru-mám jasno v tom, která smrdí víc...
přesně tak to je, milá prdeli. ale teď se jistě všichni chytnou za nos vše se v dobré obrátí. byylo potřeba jen to zrcadlo - nastavit :))
jqasný, klidne tam pripis neco peprnejsiho, me manifesty nebavej , politika taky ne, no, JASNE!!!ddd do nich!!!
reverzní ledrp
28. 11. 2010
...jaky pssxsdt..? J E TREBA VYPALIT TO SHNILE ZDE, V S A M E M C E N T BR U PISMACKE NERESTI!!!
....budou cteny seznamy caryprstu, versotepcu a prdelkecdu, kteri budou mrskani sobotni prilohou Bleksu prřes sva ohnuta nafialovela nezdrava ohnuta zada, az fialova krev sameho boha Atramenta vycakne na sam Olymp edesiíávsi se P O E S E.... FUJ, TEDA ALE TY PTRACE...RADSI NECO NAPISU, TOÍDLE JE DESNY-...)))
reverzní ledrp
28. 11. 2010reverzní ledrp
28. 11. 2010
a my oblibeny p.s. : jak dobre da se prenest i s rameckem na komunitu jiniou : "Ano, pane rediteli,"L, "jiste, pani vedouci"...."novy svetricek, versobijce"? Ach, jak se k tobe tuli tuli..)))
...no proto jsem ti ho tam mrsknul, jázny?.))...jsem jako malej byl bit v Chebu, to vis, ze ty slozeniny moc nemusim, ale tady skvostny...teda )))