Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...NudA...
12. 01. 2011
0
25
1310
Autor
Aqua-bella
N
U
D
A
25 názorů
Aqua-bella
13. 01. 2011
...vaz si toho, mozna dostanes i pridano...jestli ovsem neprijde ten MUDr. cernoch z Nemocnice na Zizkove : ten zakerne ve fronte vyuziva svych samanskych metod , ba i otravenych sipek!)
ok, Kubelikova ulice...ale pocitej s tim, ze pred 52 bude fronta, OK? Zarvi heslo NUDA JE KVALITA... ja ti hodim lzici...(z prvniho patra)D
...pismak je posahanej server, jak rad vsude pisu: bude "posahana": hodime do ni vsecko, co kdo prinese. Prijdes? (Zizkov)DDD
a co bude v neděli? tak když jsi z písmáku, to by mohla bejt slavnostní písmenková! :)
uuf, tyhle já nerad. tak to jsem rád, že jsem opustil zdravotnickou VŠ včas!
...byla drzkovqa, ale uz ji sezrali: podava se od pul dvanacte : aby vydrzeli smenu, chapej. Ale zitra je kureci vyvar ze skeletu s rohlikem...
...no, ve tretim. Jak se totiz babicka smala, maminka, ktera me jiz mela v brisku, se otocila a omylem slapla na sekanou....uklouzla...zbytek opravdu k placi, radsi nevzpominat.
Vsecko tohle si pamatuju : take jsem o tom napsal pameti!))....totiz(((...smutne cteni. Nyni, abych podekoval Bohu a Osudu, alespon diriguji Sbor zizkovskych sirotku a pro lekare z blizke nemocnice varim polevku...: clovek se uz od tretiho mesice musi s tim zivotem proste poprat, jinak nelze !
....taky to nepisu, aby ses smal : narodil jsem se ve tretim mesici, ale vypiplali me- a hle, Honzyk je zde !D
to je tak smutnej osud, ze se mu ani smat nedokazu :( kdybys byl holka, nabidl bych ti rameno na vybreceni...
...to jsem nikdy netvrdil : koneckoncu ho nemela ani ma matka, ktera se vdavala nekonvencne s papirovym pytlikem na hlave - jeji matku to tak rozesmalo, ze spadla a zlomila si slezinu....
barvy v déčku jsou tak nadherny, ze jsem od r.1948 nevidel
krasnejsi! Ach, me DECKO.....davam si te do oblibenych...DDD)