Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefitko
18. 01. 2011
15
33
266
Autor
Můra73
nakoupit, vytřít, nádobí dát do myčky
uvařit, ustlat, vyndat včas máslo z ledničky
vyzkoušet, doučit, podepsat úkoly
vyvětrat, nastražit pastičky na moly
vyprat a vyžehlit, bábovku pohlídat
setřít prach, nekoktat, pořád se usmívat,
květiny nepřelít, být šik v tvé přítomnosti
den za dnem pěstuji pohodu domácnosti
ve fitcentru našeho soužití
33 názorů
blboun nejapný
19. 01. 2011aleš-novák
19. 01. 2011aleš-novák
19. 01. 2011blboun nejapný
19. 01. 2011aleš-novák
19. 01. 2011aleš-novák
19. 01. 2011
milý Blbounku, při náboru nových borců ani tentokrát nezamlčím, že při zácviku obvykle servíruju kromě již zmíněné bábovky také svíčkovou...všechno má své klady...
blboun nejapný
19. 01. 2011
...dokonalost sama, jen nevynechat žádné z cvičení, hned by se to projevilo na celkové kondici :o)
Impertinentně infantilní Empatický vůl
19. 01. 2011
JO. JO. JO......... a makoupil jsem si svý obůlíberný rejže, čaje, zeleniny, zejtra jsem doma ve svým krásným bytečku a nanejvejš postříkám kytku vodou....vono to zmáhí děsně, už jen ty dveře na pouřadech a v nemkách...))
zejtra přijde nová, další, já TO vim...tydle dva dny ale byly fakt infarktový...tfuj( odběry, úřaqdy a pak dokola to samý, hepáč v lékárněP)
bzučím si tady radostně, že máš radost...kéž by Ti stačila i na zítřek...
...jsem si řikal, kdy mě zas něčim potěšíš, můrovatá.)))...dneska fakt bodlo: děsnej den, dík.
...u nás je bábovka pod stálým dohledem. Od stádia těsta do posledního...celé její krátké bytí...furt do ní někdo žďuchá a furt se někomu zdá, že dostal míň než ostatní a já míchám, peču, krájím, rozděluju, hlídám... a koktám :o)
Líbí se mi to do chvíle, než to přestane být nákupní seznam a začne rytmicky klopýtat, ale jinak výborný nápad, který dovedu ocenit - my si totiž všechno tohle s manželkou doma půlíme rovným dílem - až na tu moudrou knihu a inspiraci :o)