Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sese štětcem v paži
25. 02. 2011
14
20
2314
Autor
médea
děti honily šínu
šína honila vítr
vítr utahoval vůni barev kolem domu
mrskal pod vousy
tráva už nikdy nedoroste
a dál skládal dříví
on zavlažuje půdu
on zapřahá dům
posedali na patník
s jedním cigárem hráli tichou poštu
tvořitelé
co na srdci to sprejem na beton
20 názorů
pěkná a zajímavá báseň, obzvláště mě zaujala poslední sloka :-))) TIP
feanor: v pohodě, to se mi stává často, pokaždé to rozkopu a pak to putuje do propadliště dějin ;))
ale dala sem si slib, že už to nikdy neudělám!
feanor: v pohodě, to se mi stává často, pokaždé to rozkopu a pak to putuje do propadliště dějin ;))
ale dala sem si slib, že už to nikdy neudělám!
jo,jo...dost dobrý......mohl bych se podepsat pod vindalův komentář...ale neudělám to páč by to zřejmě bylo plagiátorství :-)
Je to takové zvláštní, ale zdá se, že to u mne funguje. Nejvíc se mi líbí poslední strofa. Tichá pošta s cigaretou je přímo hmatatelná. (tip)
Ale máš tam jeden obrat, kterým mne vysloveně sereš, protože včera večer ve vlaku jsem si do notýsku zapsal něco ne zcela nepodobného, a to, prosím, jsem Tvoji báseň ještě nečetl. Jestli to projde filtrem sebekritiky a najdeš to tu v budoucnu, tak věz, že to není ukradené. ;)
vindal drámo
26. 02. 2011
bezstarostné
vadil mi iba sprej, ja si detstvo pamätám skôr s kriedou :)