Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku o nočnom milovaní
20. 12. 2001
4
0
2240
Autor
Sýkorka
Láska ma ťahá
do sféry dospelosti.
Snáď nevyrastiem.
NH: ale mňa to baví, štylizovať sa!! ;o) A Ty hádam pochybuješ o mojej "odrastenosti"?!! :o)
Vtacatko: pekne si napisala, ale trochu vyrastenia by ti nemuselo zaskodit ;o))
zolli: nie je to skor z blata do kaluze? :o))
kirkov: skusas byt vtipny alebo blby, to prve sa ti totiz nedari :o(
Takže prachsprostá šukna. No pěkně děkuju, ale příště to říct rovnou neschovávat se za Bašó. Protože ten neztráčí na aktuálnosti!
jak jsi úžasnej, kirkove, fakt, ty kritické postřehy, co tu trousíš, to je umění samo
koukni se ale taky někdy do zrcadla
a ešte: tá "šukna", keby šlo o to, by ma určite neťahala do dospelosti, ale ak sa ti to tak spája... Proti gustu žiaden dišputát...
má to formu haiku, bezosporu, ale akosi to nie je opravdové haiku (napr. absencia elementu prírody, hoci aj my ľudia milujúci /sa/ sme súčasťou prírody).
Veľmi pekná a úprimne nežná momentka!
Ha ha. Zase jeden příručkář mladého čtenáře. To si strč za klóbrc takovýhle poučky ty Elemente-prírody.
Láska mě tahá
za nohy a za srdce
z louže do bláta.
:o)))) Mám ráda Tvou poezii
Len Ty pekne ostaň, aká si...až také dieťatko zase nie si...MTR, sestrička...si v mnohom moja STARŠIA sestrička a s vekom to nijakovsky nesúvisí...
No, Sýkorka už dávno zdospeláčila, aspoň trochu, ale sa robí, že nie, sestrička - potvorka to odhadla dobre. Veď ma aj dobre pozná. Tak dobre, priznávam, toto haiku je štylizácia, v skutočnosti ohromne rada dospievam v objatí Lásky :o))) a čím dospelejšia, tým je krajšie.
Bix: ale to je sporné... Aj ja som niekedy.. myslela čo ty.. aj myslievam... si moja úplne naj sestrička!!!