Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 19. SUPERKOULE - konečný počet soutěžních děl: 9

10. 05. 2011
2
10
795

 

 

Téma:      jídlo jedna báseň

 
Forma:    oslavná poezie nebo próza.. recept nebo popis.. cokoli ale ať to má koule! :o)
 
Čas:        příspěvky zasílejte do středy 11.5. 20:15, hlasovat můžete do čtvrtka 12.5.20.00
 
Soutěžní díla naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)
 
Pozor!!! Text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimne došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne). Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.
 
Prosíme 1 soutěžní dílo na 1 soutěžícího (další případně už jen mimosoutěžně), proto si rozmyslete, jestli jste opravdu už spokojeni a nezasypávejte nás čím dál lepšími díly.
 
Autory chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou. Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.
 
Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!

10 názorů

Muamarek
11. 05. 2011
Dát tip
Aleš: Rajská: pro krávu naprosté peklo... Jídlo jedna báseň: proto jich ti, co jim kručí v břiše, napsali nepočítaně :-)))

všechno už bylo tisíckrát někým zpracováno.. ale furt se to dá zkoušet jinak a líp, že jo? ale tvoje svíčková je fajn :o)

tohle téma už jsem jednou zpracoval: svíčková jedna báseň to je tedy rána pro básníka vegetariána

třeba až budeš znaven oficiálním sepisováním, tak jako oddechovou pauzu.. hňoucej Venoušku, hňoucej :o) a děkuju za pochvalu :o)

furt máš eště čas :o)

raja
10. 05. 2011
Dát tip
ńam!

8hanka
10. 05. 2011
Dát tip
o tom sme pisali poniektori ani nie pred tyzdnom:) To bolo receptov, mnam:)

Garay
10. 05. 2011
Dát tip
Ha :) Takhle se na nás musí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru