Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerný medvěd
06. 06. 2011
5
8
1766
Autor
Fairiella
Je jedno místo
za horami,
ohlušené mlčením,
kde borůvčím šustí nespavost.
Tam,
s hlavou v dlaních,
znehybnělý bezradnou něhou,
sedí černý medvěd,
schovaný
před stojatým světlem
i vlastními odrazy od hladiny.
Skála šeptla: Chlupáči,
pouhý nádech
nestačí –
8 názorů
devian: omlouvám se, ale tento text mne nezaujal ani obsahem ani formou, z mého pohledu jde o poněkud slabší dílko a tudíž nemíním spekulovat nad tím, co autorka textem chtěla říci, ježto by to nebylo konstruktivní ani pro mne ani pro autoruku samotnou, která navíc o hlubší kritiku nežádala.
m.
...pokus o vysvetleni: medved nemuze spat, zeo...a protoze medvedi jinak moc se spankem problemy nemaj, je s tim uplne sam....si jde teda postezovat ke sve oblibene skale.
Jenze: z textu lze vycist, ze kouka se "do hladiny jakys". Teda je nad vodou ! A skala, ktera nejlip vi, jaky utrpeni je nespat, myslim teda, ponouka plysaka, aby skocil do vody a nejen se nadech, ale i polykal(vodu), a tim se zbavil sveho , zrejme jiz dlouholeteho trapeni).
Docela brutus, ale mohlo by to zabrat... *
tak jinovata se na to tento, zkusíme mou oblíbenkyni Markétu, ta snad nezklame. markéto - předně - o čem to dílko je? a máme se zde vůbec bavit o (sporných) kvalitách díla, nebo obsah sdělí vše sám a forma je tedy druhotná?
hlavní postavu nechápu v její zadržované brumelnatosti, pravda. zkusím avi odborník.