tak aspoň mimo soutěž, Johanne, určitě to zkus, čím víc děl, tím lépe!!!
heartrate v podstate si ma predbehla len o pár minút samozrejme že nevadí...ako víťazka si bola zadávateľkou témy, bolo to vyhlásene v časovom rozmedzí tak je absolútne jedno kto to z nás spravil ...už som to urobil aj ja v grafickej podobe...inak musím sa priznať že mi bolo pri tvojom zadaní ľúto, že som určil pravidla tak ako som určil, lebo ruštinu milujem a asi sa zúčastním mimo súťaž
to je škoda :(
Johann už měl vyhlásit další kolo, tak už to snad můžu prozradit, bude Jesenin a bude to kraťoučký, to se dá stihnout rychle!
já odjíždím na pár dní do míst, kde Písmák mi nedostupný, ráda si posléze přečtu díla, jen kdyby je ten Johann brutálně nemazal... :)
Ferry a MDavy, díky a doufám, že se zúčastníte tohoto kola!!
Edvine, děkuju a moc držím palce, vím, že máš velký zálusk na palmu vítězství
tak už se to brzo dovíte, Cvetajeva to bohužel není, ale je to blízko :)
heartrate,tak ještě jednou chválím jako již v průběhu soutěže a blahopřeji !
Jo, kdyby tak bylo něco ruského, to by bylo fajn. Třeba Cvetajevová, to jsou klenoty co napsala !!!
Ale výběr se myslím nabízí dostatečný i bez mých povzdechů...
:)
Vítězce gratuluji! (A závidím! Ale přeji.)
Jak řekl Grůša, když ho NEzvolili senátorem: "Kam to ten svět spěje!" nebo tak nějak. (Že jako když zvolili protikandidáta, tak že se svět zhroutí. :-O)
Mám návrh: Co kdybychom nechali překládat jen paní doktorku? Nás zbytek by pak ona známkovala.
MDavy je založený (myslím nick pre súťaž) Avšak poštu mi autori poslali na môj nick. Ak keď som to chcel vkladať cez ten druhý tak mi jednoducho nedovolil počitač byť prihlásený cez dva nicky naraz...teraz jednoducho v zadaní zadám že to treba posielať na ten druhý nick. To vieš začiatky.
děkuju, jsem ráda, že to nemusím překládat znova :)
Všetky diela mám uložené v prijatých správach takže ak by mal z uvedených autorov niekto problém si na svoje dielo spomenúť nie je problém mu ho preposlať. Diela som zmazal so svojej stránky z dôvodu aby sa mi nezarátavali tipy, ktoré nie sú moje. Ak by chcel niekto prečítať si víťazné dielo...nie je problém ( pre istotu to tak urobím) ho zaradiť pod oznam o víťazovi...
pan učitel bude mít radost až se sem vrátí!
no a já jsem si svoje chtěl zarámovat do kotelny
Johanne ušiska ti utrháme :)
to je fakt dost hloupý, já už si to svoje dílo ani pořádně nepamatuju, ale zkusím ho teda vylovit z paměti a dát ho na autorskou stránku
a děkuju všem za gratulace!
díla autor smazal, což opravdu není moudré řešení!
Snad by vám poradil pan učitel, určitě něco zajímavého v kabinetu má!
gratuluji vítězce!
navrhoval bych něco ze země vycházejícího slunce
je tu dost bláznů co si myslí, že haiku ovládají :)
dej ji, je to lepší než rozsypanej čaj
no Tys toho vymyslel :) tak to bych mohla přijít aspoň s azbukou, ta dnes už pro většinu lidí vypadá jako záhadný nápis
můžeme dát další sonet má jich tam hafo a nebo luštit záhadné nápisy na chodbách
děkuju :) a co by Tě tak zajímalo, Bivoji? ať můžu vyjít vstříc.. mně tohle téma náhodou přišlo dost zajímavý a těžký
no konečně hurá vítězce kola soutěže!
blahopřejí a těším se na téma další a jistě zajímavější :)