ne, to mi budete dávat vy abyste vy přežili až se potkáme :o)
no vy jste kouzelní oba, vám řeknu.. a já tu po vás musím poklízet!
tak snad se brzy objeví jiná událost kerá vás oba pohltí jako toto vyhlášení :o)
a na tom ginu trvám - jen budu navyšovat počet panáků
som, Syd - akože sa volám paradajka radodajka! :o)
u každýho z vás mám aspoň jednoho panáka ginu, chlapci zlatí :o)
ano, a soutěž KOULE jako taková už hodně dlouho poctivě stahuje starý události když vyhlašuje novou - jedno opomenutí a sme za místní idioty..
z toho nemožu být odvázaná aj dyž si "nemluvil přímo se mnou" :o(
Syde, pokaždé to dělám že odstraňuju starý příspěvky z hlavní strany dyž dávám novej - to vážně musíš takhle buzerovat když jednou na to zapomenem?! takže mi chceš říct že su nerozumná a nemá cenu nebo nejde se mnou normálně komunikovat?
hm, to je dobrý téma - těžký, spousta jarmil si na tom vybuduje písmáckou kariéru:)
tak, moje upe tuper super dílo zůstano zapsáno navždy pouze v análech mojho kompu, dobře vám tak!
konéééc, zvonéééc, už ani písmenko neberem - řek sem ne! no necpěte mi to, pani, co já s tim? už to vážně nejde, ani za pusu, no za stovku už vůbec ne! pane, nechal jste tu nějaký papíry, haló...
nene, to byl pikovej korl
ale já stojim, hodilas eso
kamufláž anonymity, ne asi, trubko
máš myšky? Já nenapsala ani řádku aspoň tak dlouho, jako sem nechytila žádnou štiku!
tři rýmovačky, kdyby to mělo bejt navazující, tak napíšeme, aby to mělo 12 řádků a nebudeme vás trápit vyšší matematikou
a nekecej, od tebe už tam dílo je, takže další mimo soutěž! :P
a možná se zůčastním, jenom nechápu to zadání, tři čtyřverší..navazující, nebo nezavazující?
nádhera, já půl roku nechytla krom malejch okounů ani nic. Ani na prut, ani do ruk. Pak to tady má nějak vypadat!
já lovil v porouchanym mrazáku, tři kousky hele, holejma rukama!
po flámech a po rybách, moje dvě oblíbaný činosti, a nikdo rajenku nepozve, to je děs tady...
Honzyk mě náhodou miluje a až se pžestane litovat, tak možná i já jeho
předtím bylo v zadání "pitomosti," kam to zmizelo?
p.s. : priserne napsana "oznamka", veru..((
...(vskutku debilni text, vytecne charakterizujici tento posahany server, ktery si me podmanil: a neni divu..))) :...pravda, po elektrosocich, jez jsem absolvoval, jeden vidi "!svet|" (zrejme) jinak....)
...skutecne "udalost"---(
Ještě přilezeš marve pro autogram :-)))
A mimochodem, ty krávoviny se budou v sobotu prodávat v Tachově na výstavě a pak v srpnu v Liberci. Ale to už mě taky moc nedojímá. Uvažuji kterým směrem vrhnout svou genialitu teď :-))). Asi začnu sochat, s Olbramem Zoubkem bude dobrá výstava
Mě těší všechno, momentálně jsem vyyyysoko nad věcí :-))).
nevim jistě, jestli ho tohle potěší :)
lidi jsou líný, no :) přečtete si prosím jejdavildovo básničky a zkuste napsat taky něco takovýho, tři vtipný vypointovaný miniaturky, každá na čtyři řádky, vždyť je to brnkačka :)
a doufám, že nám to pan oslavenec taky vyhodnotí!
fakt je to zadání tak těžký, že ho skoro nikdo nechápe????????????????? snažte se trochu tvořit! :-/
bohužel ne, bude si muset poškat na skočení soutěže a připojit je potom - nebo nadbytečné rýmovačky zveřejnit zvlášť
dotaz: pokud by se někdo chtěl rozšoupnout a napadly ho více než tři rýmovačky, může je uvést všechny?
Ok, díky za odpověď. Už nějakou dobu se chystám tohle dokola přebírané zadání pročistit od toho, co uvádíš, takže je na čase to udělat.
Pokročilé editory textu se občas zblázní. Je mi to líto, existuje pro to i celkem dobrý technologický důvod, ale tohle ovlivnit nemohu. Písmák používá volně dostupný editor, protože programování vlastního by trvalo neúnosně dlouho s nejistým výsledkem.
Obecně se dá doporučit pouze používání minimálního nutného množství formátování a nemíchání stylů. Například text, který už je tučný, nedělat ještě navíc červený a podobně. Editor by to měl zvládnout, ale pokud chce člověk aktivně předcházet chybám, vyplatí se věřit úsloví 'méně je více'. :)
Dero, prosím tě, je nějaké vysvětlení, proč po editaci díla zmizí polovina textu a rozhodí se formátování?
ježišmarjá, vložim dva znaky a udělá to tohle!!!
nějak furt nerozumím zadání - "3x „jejdovina“ = čtyřřádková rýmovačka" - tak chce se 4 nebo 12 řádků? :-))
černá je za: texty vymazávat,
a no comment :o)
ne, zelená tam není.. je tam modrá, černá, červená a oranžová :o)
tak to je někde chyba na mém přijímači, jestli je tam zelená, tak je vše, jak má být - a červeně zvýrazněné, co je důležité
já vidím odhadem 4, když nepočítám podklad a odstíny modré.. :o)
konečně pořádný kult osobnosti :o)
někam utekly barvičky ale
sláva ti, Velký T.. no Víťo :o)