Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezamyšlení
Autor
Tonyel
Války, boje… je to opravdu tak potřebné? Proč se to děje? Kvůli území, ropě, možnosti rozšířit území, pomstít se někomu? Ublížit někomu, způsob vyjádření svého názoru, víry? HOVNO !
Jde jen o to vybít si zlost na někoho, který vaše (mojí r...ozhodně ne, protože já nejsem schopen někomu fyzicky ublížit) ego urazil…. Já jsem nácek, ty žid a mě sere, jakej seš a proto tě vyvraždím… já jsem spartan a ty slávista, proto ti zmaluju ciferník, že tě ani Google nenajde… atd…. To je celý smysl válek, ubližovaní, bolesti, smrti (a i duchovní smrti, protože když někomu vezmeme život, tak on nám pak vezme něco z nás) Opravdu to stojí za to? Opravdu si musíme, jako LIDSTVO honit trika kdo má lepší a větší armádní arzenál? Musíme otevírat další a další ArmyShopy, malé děti učit hru na vojáčky? Aby pak v dospělosti brali zabíjení jako samozřejmnoust? „Pepík od vedle mě štve, sebral mi kartičky Pokemonu, já ho asi zabiju“? ….já ho asi zabiju?... Zamysli se čtenáři, kdy jsi naposled slyšel kdekoli a od kohokoli výraz, já ho asi zabiju, já tě asi zabiju…. Slyšel že…možná i někdy řekl co… nemusíš mi odpovídat, stačí, aby sis odpověděl ve své hlavě, takovým tím tichým hláskem, který každý z nás má, a který umí dělat divy….. OPRAVDU CHCI, JÁ LIDSKÁ BYTOST, UBLIŽOVAT DRUHÉ LIDSKÉ BYTOSTI?