Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTěžká chvilka
16. 11. 2011
5
11
1958
Autor
VH64
Těžká chvilka
V maličkém domečku,
co v duši si nosí,
viděl jsem holčičku,
byli jsme bosí
Viděl jsem, neviděl,
těžká je rada,
v maličkém domečku
bydlela zrada
Těžko je rozhodnout,
těžká ta váda,
jak ono bylo to,
zda měla mě ráda
Těžko tou duší hnout,
těžko jí soudit,
dál bude v domečku
maličkém bloudit
11 názorů
No, na takhle položenou otázku musím odpovědět (a doufám, že i můžu), že uvědomuju. Pocitově to mám spíš tak, že se mi něco líbí víc, něco míň. Prostě některé dítě mi připadá talentovanější, některé natvrdlejší, ale všechno jsou moje děti.
Nevedu si statistiku, ale řekl bych, že to, co ze mě vypadne úplně bleskově, je lepší, než občasné úkoloviny. Ovšem je to možná jen alibi lenocha.
Ono taky dávat sem jen nejlepší věci by možná byla ztráta příležitosti, protože - alespoň mi to tak připadá - trvá dlouho, než si člověk nastřádá pozornost. Než si ho lidi všimnou.
Však jo, ale zvládnu i ty blbůstky o různých národnostech. Otázka: Uvědomuješ si ten rozdíl v lit. kvalitách? Nebo je to jen náhoda?
Sestra říká, že tahle je tak pro druháky. No a já si myslím, že tady všichni druhou třídu úspěšně absolvovali a zvládnou to.
Pomalu docházím k názoru, že kategorie "blbůstky" Ti jde nejlépe. Jak nápady, tak lit. zpracováním jsou docela jiné, na daleko vyšší úrovni.