Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNápisy
15. 12. 2011
11
19
4186
Autor
Zordon
Na zastavárně: "Hodinky nezastavujeme"
...dobrý den, mohl byste mi prosím zastavit hodinky, ten čas dneska tak letí já vůbec nestíhám
...Nezlobte se to jste dneska už třetí, ale hodinky skutečně nezastavujeme - máme to na dveřích
...Nezlobte se to jste dneska už třetí, ale hodinky skutečně nezastavujeme - máme to na dveřích
Na jiné zastavárně, která je zrovna uprostřed prudce se svažující ulice: "Zastavujeme auta"
...no to je aspoň užitečná služba, kdyby někomu v kopci selhaly brzdy, je tu zastavárna.
Nabídka kliniky estetické chirurgie: "Provádíme vypnutí obličeje".
...miláčku rozhodl jsem se, že ti zaplatím plastickou operaci...nechám ti vypnout obličej, abys příště neměla tolik řečí a neobracela oči v sloup, až se zase vrátím z hospody
19 názorů
Veselý smutek
04. 01. 2012
Diana - mě asi nejvíc potěšilo sdělení na cenovce, že koberec je měkký a příjemný na dotek... chááá :o))))))
aleš-novák
18. 12. 2011
a hups... nikoliv SOKOR, ale SKORO (asi tu řádí předvánoční tiskařský šotek)
Květoni, takže tě každé ráno může těšit pomyšlení, žes právě ušetřil bratru třináct stovek. Když to vynásobíš počtem dnů v roce, je to sokor půl milionu - pár takových vydařených let a o Ferrari si nemusíš psát Ježíškovi! :o)))))
Květoň Zahájský
18. 12. 2011
Popsenky jsou dobré :) Hůř bude, až se objeví podpsenky, protože vše bude pod psa...
Ten koberec bych taky chtěl vidět; třeba je to speciální výrobek pro použití na WC :)
Super příspěvky! TACHOV a POPSENKY, ostatně i ta novinka ve světě koberců, to jsou lahůdky. Květoní, přeslechl ses. Klaus de facto řekl: Stát jsem já! ;-)))
Jako když Vietnamci měli na ceduli s nabídkou dne napsáno POPSENKY (rozuměj podprsenky) nebo cosi na tento způsob?:
Na skleněných dveřích nádraží je velkými tiskacími písmeny vyvedený název TACHOV. Z nádraží jsem vždy vycházela s úsměvem, neb jsem ten nápis četla z druhé strany :-)
U nás v Praze v Ječné ulici otevřeli nedávno Vietnamci či Číňané, zkrátka nějací Asiaté, nehtové studio. První den se na výloze objevil nápis: "Výprodejní ceny!"
Nekecám! Fakt!
malé stýskání: záleží na tom, z které strany dveří ten nápis je. Tipoval bych, že to tam bude proto aby lidé na podrážkách nevynášeli špínu z ministerstva na ulici. ;)
malé stýskání
15. 12. 2011Květoň Zahájský
15. 12. 2011
vtipné, bohužel nemám co přidat, bydlím v obci s malou vybaveností, tak přidám aspoň tip :-)) */