Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex30x
17. 12. 2011
17
16
414
Autor
Můra73
tancující sbor-
pod rozsvíceným stromem
noty ve větru
16 názorů
zatím mi tahle původní podoba přijde nejlepší, pokud přijdu na lepší vyjádření, dám vědět. S odstupem noci si aktuálně myslím, že dílko drží pohromadě docela obstojně... nechce se mi vzdávat vánoc v něm ...:o)
Teď už se mi zase nelíbí ta "pantomima".
"Noty ve větru" se mohou třepotat nebo obracet na notovém stojanu, ale když je vítr opravdu odvane, a jen hodně silný vítr dokáže utlumit i zpěv sboru, mohou zastavit až pod stromem či u mých nohou. Není třeba doslova psát, že tam byl vítr.
Asi bych vynechala ten svítící stromek, ten tam překáží. Teď mě napadlo, ale je to jen vypíchnutí toho podstatného, o čem píšeš, neber to jako nějaký definitivní tvar, jak píšeš, je třeba "dál zkoušet":
Pantomima zpěvu -
u nohou mi zastavily
noty.
ahoj, moc ráda tě tu vidím. Děkuji za zpětnou vazbu.
Ten vítr byl tak silný, že přehlušoval zpěv, vypadalo to, že sbor jen tančí.
Sebral jak tóny not, tak ty tištěné, které hnal pod vánoční smrk.
Zatím nevím, jak líp to zpracovat.
Je tam toho nějak moc, tancující sbor, rozsvícený stromek, noty, zdání pohybu, to je to jediné, co tvoří jednotící motiv, ale jinak to nedrží pohromadě. Zůstaň třeba u not ve větru, to je zajímavé :-)
A proč haiku?Pocit neukončitelnosti, to ano, ale..prchavý okamžik...to též ano. Ritornel?