Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak si prožít skutečný zázrak
Autor
PÁTER
Kdybych byl silně věřící a nábožensky založený člověk, tak si už teď dělám plán na celý rok, na proslulá poutní místa, ke kterým se vydám jak doma tak v Evropě.
Kdo by nechtěl zažít ten pocit, ten dotyk na vlastním těle z pouhého pobytu na místě kdysi zde spatřeného zázraku.
Panna Maria. Archanděl Michael. A další Svatí…
Kdo by je nechtěl vidět?
Každý! Přiznejte se.
Přiznám se, já ne, nejsem neznaboh, věřím v něco co je nade mnou, mezi nebem a zemí, to jo.
Dnes jsem ale ušetřil hezkých pár desítek tisíc za výlety do Lurd, Fatimy, Turzovky, Velehradu či na Svatý Hostýn, ale v úmyslu jsem to fakt neměl.
Je krize, tak se o svoji zkušenost milerád podělím, někdo se chystá třeba do Lurd, to není nijak levné, i kdyby tam šel dva týdny pěšky. Tak to má být, rozdělit se, to je taky projev lásky k bližnímu svému, ale je na každém, chce-li zažít to, co jsem zažil já.
Cesta k zázraku nebyla daleká ani složitá.
Co je k ní potřeba?
Málo.
Návod na prožití zázraku za pár korun v domácím prostředí.
Hlavní je chuť do práce! Dále jakýkoli obraz, jedna skoba a kladívko.
Nebudu napínat - po jedné jediné špatně namířené ráně kladivem na skobu postačí jeden jediný úder do palce, přidržujícího onu skobu a uvidí se během milisekundy všichni Svatí najednou!
Ale vzhledem k tomu, že jsem málo věřící, tak jsem nekřesťansky zaklel a všichni se mi zase ztratili.
A že jsem málo věřící, tak mi ten zázrak stačí zažít jen jednou.
Jako důkaz všem nevěřícím Tomášům, že se zázrak stal, můžu ukázat ten modrý palec, který mi nechali na památku.