@Evzenie: predpokladam, ze nenarazite na pismacky vyber, ze? LOL A co se tyce ruzenky: nikdy bych si nedovolil navrhovat zda zde nebo tam - aha, vlastne se uz stalo, tak na to zapomente;-)
@sepot: jojo, uplnej boj boj inkvizice s reformaci se tam strhnul, hehe
..už tam máš plno komentů a Růženka píše rozbor:)))
Možnost výběru je fajn :-)
:o))))))))))) bude nadšená..však ji znáš:)))
@sepot: no teda, se uplne cervenam. To je jak audience u pane prezidenta santa klause! :-P Teda bez urazky ruzence...
..má toho holka hodně..ale myslím..že si pro tebe čas určitě najde:)))
@sepot: ja si ani netroufam cokoliv ruzence navrhovat: vzdyt vona je jako papez LOL Ale kdyby se vazena dovolila, pp by asi sedlo lepe. Teda pokud byde mit na hrade cas...
:o))))))))))) mám ji poslat sem..nebo na pp?
@sepot: tii brdo, rekni ruzence, at se zastavi a neco k tomu rekne. To ja vzdycky ocenim. Teda samozrejme, pokud zrovna neni na hrade;-) ruzenka na hraaaaddd! :-DD
:o))))))))))))) noo..analyzovala jsem text:)))
..ale jooo..dobře jsem to pochopila..akorát že mi to tak přišlo ten závěr..
..jo..jasně..nebudem to pitvat:)))
..asi na tebe pošlu Růženku..až bude čas..toho si važ:)))
@sepot: ten nevim, zda mluvis za sebe (nemam cas) nebo analyzujes text... Pokud text - tak prave o to: pocity v lidskych vztazich se nekdy stridaji tak rychle a nakonec vysumi. Ale pryc z tohoto tenkeho ledu "co chtel basnik rici"... :-P
..no..ten závěr..můj výklad..
pak teda čau
ale rozmysli si to pořádně
buď jo, nebo ne, netahej mě za fusekli, nemám na to čas.
@sepot: nerozumim o jake lhostejnosti je rec? Na co narazis?
@EQ Zero: prave, ze je to cele. Dekuji za Vas komentar.
@Alegna: dekuji. Predpokladam, ze podobne kousky budou vyvolavat plus nebo minus reakce;-)
..mi se to líbí..ač je to úsporné přímo ďábelský:)
..akorát si říkám..tak to by mě naštvalo..taková lhostejnost:)
@Zdenda: banalne to muze pusobit - predmetem textu neni obsah, ale forma. Ve zlem nic neberu. Dekuji za navstevu.
@Zdenda: je to experimentalni text. Proto nektere obraty budou pusobit ruznorode, treba jako blbost;-) Obsah nechybi, jenom neni snadno pristupny.