Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOn
10. 04. 2012
21
28
2494
Autor
gringoo
vrstvil city do dlaní
jako se kal vrství dříve než se ze dna
zvedne a za zdmi tiché volání
jakoby čirost trhalo z neprůhledna
kde nechtěl být
byl plachý
pln odvahy mlčel strachy
a nechtěl stát a nemohl už sedět
když očima se ptal
sám neuměl odpovědět
kdy naposled se rozesmál
kdy naposled měl pocit něhy
zda spatřil štěstí tam kde bít
se s nudnými koloběhy
je proti času
co nechtěl zastavit
10.4.2012
28 názorů
Líbí.
Docela by mě zajímalo, jestli se Zdenda vždycky po vysmrkání koukne do kapesníku.
sestricka.slunicko1
18. 04. 2012sestricka.slunicko1
17. 04. 2012
http://www.youtube.com/watch?v=RkkEDZO5f0s&feature=related
Samuel Becket - Endgame, Michael Gambon, David Thewlis
Vůbec netuším za co se omlouváš, nic nemístného jsem nepostřehl. Možná nebýt Becketta, má báseň by tě vůbec nezaujala, tak mu příště za mně poděkuj jo?
Jejda, tak jsem to nemyslela. Až teď mi to došlo, že to Náhoda? asi vyznělo nemístně. Promiň. Jen mi opravdu přišlo zajímavé, jak se mi sešla divadelní postava s básní v jeden večer. :)
Hes -tak to neznam, takže asi náhoda :-) ovšem taková jedna endgame teď ovlivňuje mé pochody myšlenkové, tak je podobnost možná. Díky za návštěvu.
Dívala jsem se dnes na "Endgame" od Becketta, a úplně mi to zapadlo do sebe... Náhoda? :)
blboun nejapný
10. 04. 2012
Zdendo, díky za vyčerpávající a navíc pochvalnou kritiku, tolik práce a času tě to muselo stát, že věřím, že se ti to skutečně líbilo, zprvu jsem si říkal, kritika bez tipu, to bude asi nějaký kázání a chvíli jsem k tvým slovům přistupoval ironicky, snad to tak nebylo :-)
-sám neuměl odpovědět- se vztahuje k otázkám ve třetí sloce no a něhu si fakt vysvětluju jako příjemný pocit, ...dík za návštěvu.
Díky Petře
a díky Zuzulinko s Tartarem, čtvrtý řádek -nevím, přečetl jsem teď snad třicetkrát a nějaké zadrhnutí mi nepřišlo, možná je to tím rozdělením bít - se na druhém řádku, mezi tím já nečtu pomlku až k poslednímu řádku.
jemně mě zadrhlo ve 4 čádku odspoda, ale nakonec vím, docela jistě tuším, proč tam ta pomlka je...jinak to plyne tak snadno, až to má mrazivý účinek*