Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskotéka
Autor
unisex
"Jdem dovnitř?" zeptal se Luke. Kývl jsem hlavou a šli jsme.
V patře byl stůl a u něj dvě gorily. Zaplatil jsem a gorily otevřely mříže.
Napravo se táhl bar, u něj se otáčely tři holky okolo třicítky. Podlaha u baru lepila. Opřeli jsme se zády o pult, pili šnity a koukali na disko.
Přede mnou tancovaly tři holky, mohlo jim bejt tak dvacet. Bruneta byla pěkná, blondýna si myslela, že je pěkná a třetí věděla, že moc pěkná není.
Zprava se valili další a další lidi. Kluci v upnutých tričkách se mísili mezi holky na place a předváděli různý kreace.
Koukal jsem na ty tři grácie pohledem Michaela Fassbendera, pil pivo a občas něco prohodil s Lukem.
Z levé strany přede mě přiletěl kluk. Spadl na všechny čtyři a kdosi ho kopnul kolenem do obličeje. Kapala z něj krev na lino. Přišly gorily, vzaly ho pod rameny a postavili. Blondýna, co si myslela, že je pěkná, mu utřela kapesníkem zkrvavený obličej. Odvlekli ho a jelo se dál. O krev pod barem se nikdo nestaral.
Když Luke zmizel na záchod, zeptala se mě mladá holka, co stála vedle na baru, jestli si s ní chci povídat, že jí připadá, že se nebavím. Řekl jsem, že nechci.
Na disko přišla pěkná holka, mohla mít pětadvacet. Tancovala na střídačku s dvěma klukama. Hrála si s nima a do toho házela okem po mně. Když odešla na záchod, řekl mi Luke, ať to zkusím. Pučil jsem si od něj kilo a čekal, až se vrátí zpátky.
Čekal jsem dvě minuty, pak sem šel za Lukem a řekl mu, že dem. A šli sme.
Venku bylo teplo jak v létě. Dojeli jsme taxíkem k Lukemu, vzal jsem si kolo a jel domů.
Doma jsem si sundal tenisky. Na šlapkách byla zaschlá krev. Viděl jsem znovu ten zkrvavenej obličej, poslední vzepření kluka, než ho odtáhnou ven, holku, která má na ruce krev a je jí do pláče, moji nohu, jak kreslí krví po linu, holku, co se líbá s klukem a přitom mě pozoruje.
Všechno jsem to viděl a vůbec nic jsem necítil.