Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHm..
Autor
AJ
Jak jsem řekl, vyrazili jsme..
Dokola stále stejná písnička..
Rození, žití, umírání..
Žití, umírání? Snad..
A přeci..
Nebo snad přesto, koupeš se ve výbuchu tisíců sluncí!Požírán lidskými žraloky bez páteře a zubů!Trhán na kousky touhou, tou chlípnou sestrou naděje!Přihlížíš ležící na katafalku věčnosti, připíjíš smutečním hostům na zdraví a ve vteřině ožíváš!Velekněz i král, oba otroci noci, oba čubčí syni, které przní 2 bílí osly.Kosíš davy zlobnými pohledy a květinou v klopě!Pečeš měšťácké zkurvisiny, jak kaštany!Vyrábíš svět, který pozřel, nebo pozře ten starý!Vrtíš se jako blecha, stejně tak štastný!
Vyhlížíš z oken bábovku, která ti zacpe ústa, vyrve duši a oholí větev!Vzdáváš se, dobitý, nedobitný!
Tečeš jak řeka, která se kroutí před tvými zraky!Lžeš, kradeš, podvádíš a jsi tak šlechetný!Jsi potenciální vrah, stejně jako kriminalista!Jsi 13 znamení zvěrokruhu, to zásadní!Pouštějí ti žilou, protože to je Starý zákon!Jsi slunečnice otáčející se za sluncem a na tváři máš pihy, jak měsíční krátery!Vzdycháš slastí, když tě bičují!Řveš jako negr-máš vztek?!
Rození, žití, umírání..
Vzkříšení začíná smrtí!
Smrt?
Život!