Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDárky nosí Ježíšek
Autor
Zordon
Dárky nosí Ježíšek. Mám pro to nezvratné a vědecké důkazy. Provedl jsem experiment, který jasně potvrdil, že jediným možným nositelem dárků ze všech adeptů, kteří pro tento úkol připadali v úvahu (Děda Mráz, Santa Klaus etc.), může být pouze Ježíšek.
Již delší dobu jsem pod stromečkem pozoroval signifikantní absenci čehokoli, co je určeno výlučně pro dospělé. Předloni jsem proto vypustil první testovací balónek. Přál jsem si "něco na zahřátí". Představte si, že pro něco takového přijde do krámu pantáta s vizáží Santy Klause neřkuli Dědy Mráze. Těm budou flašky skákat do nůše sami. Leč nedostal jsem láhev destilátu nýbrž teplé ponožky. Mé podezření zesílilo, nicméně vědecká čest velela zkoumat dále.
Loni jsem tedy přání formuloval zcela pregnantně. Přál jsem si "láhev alkoholu". K mému údivu bylo mé přání splněno a zákon o zákazu prodeje nezletilým zůstal neporušen. Dostal jsem vodu po holení (71% alkoholu nikdo nezpochybní, ale ani nevypije). Vycházíme-li z předpokladu, že Děda Mráz ani Santa se neholí, zato přístup k alkoholickým nápojům mají legální, tak jediným, kdo z toho musel nějak vybruslit a byl nucen splnit mé přání takto šalamounsky, mohl být ten chlapec, co už ve dvanácti letech intelektuálně pokořil všechny židovské zákoníky (a jak je vidět hned po narození pokořil i zákoník český). Jen by mě zajímalo, jak si hošík letos poradí s balíčkem černého cavendishe. Ale přiznám se, že mu věřím.
12 názorů
Adriana Bártová
30. 01. 2015nápadité, vtipné a perfektně napsané, T*
no já jsem si tak dlouho přál svetr s jelenama, až ... to ježíšek vyřešil :)