Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNápad spod sprchy...
20. 01. 2002
3
0
1337
Autor
Daniela
Našla som lásku. Vlastne teba.
Bola to náhoda, no možno dar z neba.
Pod sprchou mávam najlepšie nápady. Len s nimi nestíham dobehnúť k notesu.
pod sprchou mavam napadz tiez.ale ..ja viem asi som uz stary uchylak ale abysme boli uprimni na doraz-o tom snad poezia je- myslim na zvodnu holku s dlhymi nohami a namydlenym zadkem.ono bral by som to ako dar z neba keby sa tam zjavila.lebo obycajne je tam len para mokry uterak a pach po vlhkej stene a za dverami caka prestrojenie za civilizovaneho cloveka.
Pocuj dick, neberiem to tak, ze mas zvrhle napady, pretoze si myslim, ze viac nez polovica ludi ich ma... ;) A zvlast pod sprchou... ;) No a ten dar z neba... pod sprchou... ved si to vystihol... ;)))
hm..dufam ze patris do polovice ludi.ale nie vazne.je to vsetko od Teba krasne..vies, neviem koko mas rokov, mozno sa Ta to pytam preto lebo volakedy ja som zacinal a som rymoval podobne.aspon sa v tom zhladuvam.ale trosku som niekam zasiel a dospel niekam.nevravim ze je to spravne ale myslim si ze pod ozdobnymi verasmi a peknymi slovami sa skryva menej..neviem..niekto ma rad kudrlinky ja nie..je to vec nazoru..a..ak si nasla naozaj taku lasku tak Ti dryim palce aby Ti vydrzala cim dlhsie..ony lasky byvaju obcas svine.ale inac je to pohoda.
cau