Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGá
11. 08. 2012
9
18
1613
Autor
VH64
Gá
Tak Gá už je pá,
chlap Ká teď jí má,
že líp on prý zná,
jak cit mít se dá
V zrak tak on jí pad,
prost všech byl mých vad,
hřbet vpřed hnul a vzad,
vždy hned ba i rád
Měl na ní hlad jak hrad,
že smyk je to a had,
víc než rok hru znal hrát,
pak hop, dal šach a mat
Byl splín, hněv, stesk i vztek,
den po dni čas mi tek,
než řek jsem už to nech,
vždyť on má teď ten pech
18 názorů
blboun nejapný
23. 08. 2012blboun nejapný
23. 08. 2012blboun nejapný
23. 08. 2012
jen jsem si všimla, že máš rád V&W jako já, tak jsem to ještě musela doplnit - a protože - ač chválím novinku možnosti změny komentáře - ač nejde měnit, musí se nejdřív CTRL-C a znovu CTRL-V a připsat, že mám strašně moc ráda Voskovce, i rozmazlenýho, ač báječnýho Wericha, Ježka a jeho Bugatti step nevyjímaje :-)
Pepino, děláš mi tady mazáním a přepisováním komentářů bordel v pořadí. Ženská jedna kakraholtská! To pak nejen sklerotici jako ty nebudou kloudně vědět, co bylo obsahem.
asi nejsi políben darem rýmů, ale nacvičit se to nejspíš docela dá :-) když je člověk radostnej hračička - leč jeden, když překodrcá formu, tak mezitím zapomene, co bylo obsahem (Wericha mám ráda, ale ještě raděj Voskovce, vím proč, ale raděj nepovím)
To by bylo marné, každý tu Werichovu povídku zná. "Byl chlap, měl hlad a ten chlap krad´..."
:-)Pobavilo!
Diana
Ty jsi, jako obvykle, velmi uznalá. Možná až příliš. Nezasloužím si.
Sám jsem to bral jako pokusnou jedovatůstku a vytvořit šla poměrně snadno.
Pana Wericha jsem asi ani neměl zmiňovat...
Děkuji!
To nebylo snadné, jednoslabičně v řeči vázané vyjádřit celou tragédii. Povedlo se! :-))))****
I Werich by byl potěšen.
Jsa potěšen návštěvou nejen tichou, s radostí vysvětlím.
Já rád pana Wericha, mimo jiné Fimfárum. Tam má jednoslabikovou povídečku - chlap loupil, praštil děda a vnuk ho picnul, zhruba.
Tak jsem zkusil aspoň něco menšího. Normální epigonství.