Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senárodnobuditeľská alebo toto by sa za komunistov nemohlo stať
Autor
Aššurballit
lasica si robí srandu z ústavy
13 názorů
Aššurballit
07. 03. 2016jo
...no, tak to je klika, že se nevěnuju poezii, páč bych byla dost v prdeli:D
Aššurballit
07. 03. 2016chapem rozvijajuca sa laska cez email zakoncena takouto urazkou --- s tou tridsiatkou som to samozrejme vazne myslel a plati to predovsetkym na zeny --- to ze sa ti nepaci moja tvorba je absolutne v poriadku
...popravdě mě to zasáhlo lehce jinak...já mám celkem ráda jistého asi básníka...protože je to taková zvláštní osobnost...takovej typ, jaký prostě z nějakého důvodu žeru... no on podle všeho začal psát asi až dost pozdě, přesto si myslím, že talent má (ale chápu, že tas to s tou třicítkou nejspíš nemyslel tak vážně:D)...ty jeho básně jsou občas zvláštní, opravdové...soráč, aššure, ale ty píšeš o věcech, co mě nebaví, páč s níma stejně nic neudělám...
Aššurballit
06. 03. 2016zjavne sa ta to dost dotklo ked to tu vytahujes:-)
náhodou mi jeden místní redaktor řekl, že mi je tak patnáct... mentálkní věk je přece důležitější, ne?... takže bych mohla být hotový tahák na posluchače.... psali by, tam musíme jít "Vopatnáctka" to tu dlouho nebylo...možná má i kozy!
Aššurballit
06. 03. 2016to pretoze si uz za zenitom...
Jsem si u toho (celkově tvé tvorby) vzpomněla na jednoho maníka, co psal repový texty na Pište povídky... bylo to dost podobný, jen on psal bez přemýšlení a tak do toho ještě furt strkal nějaký zadky, halušky z drog, práci v mcdonaldu a měl v tom hrubky... já prostě tomu umění holt nerozumím, připadá mi to všechno úplně stejný, tak se nezlob, jestli jsem tě něčím urazila, to nebylo"v plánu"...