Petr : Dík za reakci. Tak kdo ví, city se v dnešní moderní době obvykle považují za projev sobectví...
Aj, tohle musí opravdu bolet. Opravdové city *
Lucko: snad nechces abych ti ji nekam nosila, rekla jsem prijd si po ni
Lady: hej tak v sobotu jsem v praze v 6 mi končí směna na národní :P jestli to teda s tou vodkou porad plati :D
Lady : Tak udělám. Ale tak max. 5 a klasickej, na opěře bych si asi zlomil zápěstí a rozbil nos o karimatku :-D taky záleží na mý aktuální fyzičce, která kolísá dle trekingu a mý psychický kondicí. Žádnej nabušenec nejsem, rvu to přes šlachy.
ty fotky jsou teda masakr :) nevím zda na ten podivnej facebookovej mail lze odpovědět...
Citát je z alba Stranger Than Fiction, skladba Marked, kapela americká legenda Bad Religion, autor textu jejich kytarista a autor cca. poloviny hudby a textů Brett Gurrewitz. Jo, je dobrej.
ušák : Teď nevím jestli mluvíš na mě :)
co to je za sladak?
ze tys pil moc medoviny kvuli prohibici
jinak ten citát v prologu si zkopíruji - moc se mi líbí
Lucko tak se pak ozvi - treba dovtedy uz nebude prohibice - nebo alespon nebude vsude
Jsem teď v brně a v praze budu v sobotu v brzkem odpoledni
Kenny apropo jak je to s tim klikem na jedne ruce ? Jeste ho udelas? A kolik?
Lucko: ted jsme na prochazce, napisu ti do vzkazu az budem doma. Btw kolik casu potrebujes na to abys dorazila na Andela?
Paráda, je mi 21 :D to se bude hodit jsem pozvána na opening party bytu známý) wohohohoooo. Kdy se ti to hodí?
Lucko ale já s Kennym nechci chodit - já mu jen nabízela tu vodku - a nepřišel si po ni - chceš-li přijď ty - máš-li již alespoň 18náct (budu chtít vidět občanku)
A se mnou chodit nechceš? Já bych taky zašla, když teď máme tu prohibici :)
nebo mi hod do vzkazu mail a poslu ti foto vnitrnich dvirek lednice i s pitim z mobilu
tady se ta vodka kupovala: https://picasaweb.google.com/sraz.literu.v.Praze/DozvukyPrazskehoSrazuVOstraveSrpen2009#5377133932835358594
je to pulitrovka do poloviny plna :-)
a hnusna
předtím se pilo lepsi piti - Tacca měla domaci slivku - to je mňamka
prijd me nastivit a tu vodku ti daruji, slivku mam jako lek, obcas ubyde
Lady : Jo, tady na netu mě můžeš lakovat jak chceš :)
můj muž taky říká, že jsem neskutečně skutečná - s tým alkoholem v lednici opravdu nekecám a stejně tak s tím autem
Lady : Jako scénář pro fantasy film to zní zajímavě, ale asi by to bylo přehaně neuvěřitelný i pro fanoušky tohodle žánru :-D
lucko - nemám bavo ani jiné auto - ani manžel ne - ani můj táta nikdy neměl auto - ba ani po autě anebo briliantech netoužím - ty snad jo?
já mám v lednici vodku z Ostravský session Literu r.2009 tuším, taky je tam slivka pro šibače - cca druhým rokem a někde ve skříni by měl být gin co si u mně kdysi v mrazáku nechal kamarád ještě v 2008 - ach jo jsem asi opravdu hodně divná
Lucka : tak už jenom postelovejch kritérií a nároků bude víc jak deset a to ještě nejsme u toho kolik člověk vydělává, co vlastní, jaký má ambice ve společnosti, kam směřuje a jak si představuje zejtřejší den a co chce dělat v roce 2087, takže v tom se nějaký trapný BMW úplně ztratí :)
jo, kritéria...těch bych vejmenoval tak minimálně deset...
S tím naprosto souhlasím ale je to zajímavý kritérium pro výběr sexuálního partnera :) já ani nemám řidičák)
aha...auta jsou obecně na hovno :)
Lucka : To mě nepřekvapuje :) A to noční doplňování si užívej :-D
Názorným a milým způsobem bych to vysvětlila tak, že to není můj šálek čaje. Hoho taky bych chtěla aby mě někdo takhle balil na internetu. A aby měl bavo a vášeň pro brilianty. Až by se odstěhoval zpátky do německa, tak bych je prodala a nemusela bych chodit na noční doplňování v tescu :)
Lucka : Co, že nedáváš ? Teď jsem to nějak nepochopil...
vy jste jak vosy :-D jen neeeee rozhřešní Bože... :)
Já včera přemýšlela kde seženu láhev nad 20%. Napadlo mě koupit si bylinkový kapky v lékárně ale vykaslala jsem se na to protože to prý kazí žaludek :)
To je přesně tím způsobem o lásce, kterej si vůbec nedávám :p
Nejsem Ilona a je to pry 12tilety ale kdybys jeste porad potreboval rozhreseni tak ti ho muzu dat, staci kdyz ho prijmes :)
Ja vcera vzpominala co jsem delala touhle dobou pred 20ti lety
100 % ani matematicky, ani fyzikálně neexistuje, takže brát to takhle tak neexistuje nejen láska, ale ani nic jinýho :) jo, to odbíháme od tématu :)
laska sama o sebe je nesebecka....pokiaľ v tom je sebeckost, nie je to ešte laska...ta 100 percentna. ale my ludia nie sme 100 nikdy.... ok. ale to už nie je kritika....
alessi : každá láska je trochu sobecká, kdo tvrdí opak, lže sám sobě. Ideálem ovšem může být přiblížit se nesobeckosti co možná nejblíž .. Je to starý víc jak 12 let. Dík za reakci.
názorný príklad sebeckej lásky....
ako báseň v poho....