ušáku, hotovo :-) líbil se mi tvůj nápad, díky za něj... :) Nazval jsem to příhodně - Předchystané odpovědi velkých korporací
Grunge! :-) ta příhoda s Piškotíkem by ale zasloužila vlastní dílo - i s korporacema. :-)
Díky ušáku, ty korporace :) prostě tam asi musí být, ten den mě mrzelo, že jsem dostal tak banální odpověď na můj mail do společnosti, která vyrábí Piškotíka :) Ve svém psaní jsem tomu pamlsku téměř vyznal lásku a ptal se, proč prohodili vrstvy a čokoládu dali na dno. A marketingové žvásty, odpověď o technologických důvodech a deseti procentech čokolády navíc, které stejně zůstanou rozpatlané na tom dně, mě tak mrzely :) A v té chvíli to tam pro mě prostě sedlo. Naprosto chápu, že čtenáře to asi vyruší a přesto pár z nich to neodradilo od vrhnutí tipu. Díky :)
jo! je to nádhera. jen ty korporace, to je fakt, ty mi vadí víc než rozkvetlá třešeň, ta je v poho. tip
dívko od klobás - paráda :-)
Vubec to neni spatne. Predevsim zacatek me oslovil svoji civilnosti a opravdovosti. Mrzi me, ze se celkem uceleny namet potom rozpada a na scenu vstupuji odbocky, ktere rozostruji zamer: nejhorsi je proklamace o "korporacich" - odkud a proc se takova myslenka vzala, k cemu slouzi?
Hyperbolou se k zaverou vracime k puvodnimu nametu. Skoda prostredku.
a jiné v agonii by padly :) macha či mrcha, nie je to jedno? kontext k tomu poznaju iba 4 ľudia, z toho jeden je o barliach a druhý ani nie je človek a predsa ho tak milujem
swene, rozkvedlaná třešeň mi zní nějak hloupě, ale chápu, že květům chybí kontext. Jenže květiny svou fádností stejně již zvadly, tak co na tom. Vidíš a zase bez kontextu :) baví mě to. O to víc, že jedna dívka objevila Písmák a dala si to jméno. Prej ráčkuje, jednou jsem ji viděl a stejně jsem to neslyšel, ale asi to miluju. Tohle jsem psal, jako když vítr fouká, a moc o to nejde, ale to všechno okolo.. :) Popravdě tam moc veršů není :) Ale tak to prostě mělo být. Je tam všechno, co tam být mělo, možná až na jedinečný verš. Obejdu se bez něj, všichni se budou muset obejít :)Každopádně díky za kritiku, swene.
a Franto - díky za tip, a máš pravdu, bylo to něco! Asi jsi to úplně pochopil :)
a Dívko, k sakru ty dívko od klobás - nos se mi červená, zas a zas :D
taková postbeatnická macha..
proč ne (ne druhou stranu, proč ano - hledám, abych vypíchl jedinečný verš, neúspěšně; ale dechový rytmus, variace opakování - to tak nějak funguje a trochu verše povznáší).
Kdyby (alespoň) chutnala jak rozkvedlaná třešeň, to bych bral, ale že někdo voní či chutná jak kvítek, to ne, ne takto bezkontextově.
sedela tam
a čakala že sa vráti
sedela tam a milovala jeho nos viac pazuchy viac ako koitus viac ako všetky potkany
sedela tam a čakala
a mysllela na všetky tie vinětky a na análny sex
hovoril tak ako píše
a ten pán s barlami to videl
a teraz sedí v autobuse a píše do fialového notesu ako strašne chce jeho nos vo vagíne
a vtáci spievajú
a ľudia umierajú
a ona tak strašne nenávidí fialovú