Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seD.E.P.K.A
25. 01. 2002
8
0
1811
Autor
Quanti
DEPKA je široká černá plachta,
která na člověka
(někdy i pod rouškou tmy, potvora)
padá.
DEPKA je v ní zahalená
velkými písmeny píše dehtem
na zeď své jméno
DEPKU nelze sdílet
dva lidé v depce od sebe
odplouvají ve svých kajacích beznaděje
na opačnou stranu svého světa
rychlostí světla
DEPKA jezdí v popelářských kukavozech
vždycky moji duši nenadále zaplní odpadky
Zadus se človíčku vlastním pláčem
Nobody helps you in this moment
Benjodedovani
25. 05. 2002
depka si s nami robi co chce..v tom momente je kazdy prec..sme sami-my a ONA! t*
depka...jo nejspis jako plachta...dehtova...anebo rovnou z olova...
sklenena zed....
no nic....at je lip a tip
Sliboval jsem dešifrovat, ale nejde mi to. Nemůžu říct nic víc, než že je to časovaná boma (už to čtu asi potřicátý a mám dojem, že budu mít návštevu, co vypadá jak kominíkovo prostěradlo). Jak už jsem psal, je to hodně pravdivá výpověď, smutně krásná, ale něco si Ti dovolím poradit - pořádně svaž ty kajaky k sobě, ať se nikdy nerozdělí. Ve dvou se to líp táhne i proti proudu... Hodně štěstí a piš dál takhle hezky o nehezkých věcech...
je černá, protože přes ni není vidět... protože mě dusí...
mno obrazy asi mohly bejt hlubší, ale bylo to jediný, co jsem v tu chvíli byla schopná vidět...
nerozumí... kdo nezná... :)
nobody?? blbost.......dokaze to, ale musi to byt opravdovy pritel a malokdo ma to stesti aby ho nasel...ja to stesti mam...nasla jsem ho a vzdy mi dokaze pomoci.......vzdy....*!
Pravda nade vše. Důvěrně znám tu černou plachtu. Možná by to sneslo trošku hlubší obrazy, ale i tak je to... no, ani vlastně pořádně nevim, něco mi to říká, ale nevim, co odpovědět, ještě se na to podívám, až bude čas a zkusim to dešifrovat.