Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlaštovka druhá
Autor
Sarlota.Alli
Napsala jsem ten e-mail. Neodeslala. Snažila jsem se o ten lehký tón kterým, spolu komunikujeme (o sbírkách motýlů?), jenže mám na to teď nějak strašně těžký ruce. Stejně jako vždycky, když něco zoufale chci i přes fakt, že vím, že to nesmím dostat.
Naučil jsi mne odcházet od věcí, ve kterých ještě cosi zbývá. Naučil jsi mne přiklápět bílé myšky delíria z lásky pod vzduchotěsné skleněné poklopy a čekat až zdechnou. Ta naše má tuhý kořínek. Té druhé, méně zdatné, čas od času ten poklop na okamžik přizvednu, aby nechcípla docela. Abych se k ní snad mohla vrátit, abych od ní nemohla odejít. Pozoruju ji a zdálky slyším vzpomínkami nabobtnalého krysáka šoupat poklopem po pokoji a šťouchat mě jím do zad tak vehementně, že místy ztrácím dech.
Poslední šťouchanec byl zákeřný. Paříž. Chci se tě zeptat na zastrčené hřbitovy, o kterých nikdo neví. Chci se tě vyptat na Obrázky na tu společnou lásku, vášeň, na můj osud... Snad bych tě požádala o vyložení karet, aby ses v nich viděl, o projížďku lodí po Seině. Slíbil jsi ji. Jenže já zůstala v Londýně. Na tom hrozně krutém místě, které miluju spíš masochisticky, než romanticky. Na místě, které budu muset o své lásce přesvedčit, aby mě přijalo, odměnilo, objalo... Jako jsem musela přesvedčit tebe. A nikdy se mi to nepodařilo zcela. Vždycky jsi kladl odpor a otázky.
3 názory
Já tomu myslím rozumím dobře. Chápu ti. Pár technický drobností a Vpomněla - překlep. Jinak se mi to četlo docela dobře.
Ale spíš ještě než ten text, který má rezervy, bych vyzdvihl příběh, postavy a ten nápad s poklopy. To jest opravdu skvělé!
Sarlota.Alli
29. 10. 2012To nejsi sam....(ja taky ne)