Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senehtem ne
Autor
aleš-novák
vysypala se mi písmenka z pytlíkové polévky, tak jsem nezaváhal a...
je tu další knížka!!!
jde o výběr z toho, co jsem letos psal na Písmáku
samizdat, 68 stran, brožovaná, ilustrovaná Milanem Zelou
k dostání pouze u mě, cena 100 kč (zahrnuje i poštovné).
kdyby jí někdo nedejbože chtěl, tak mi může poslat do zprávy poštovní adresu, případně současně s platbou na účet 4923201001/5500 ( svou adresu můžete dát i do zprávy pro příjemce) . Knížka Vám přijde poštou.
.pdf verzi pro čtečku zdarma zašlu na váš e-mail.
kdyby někdo chtěl i loňskou Merlotovu ženu, tak je ještě pár kousků na skladě.
reakce nejmenovaného čtenáře:
Nechte mne !
Okřikl jsem rodinu,
při čtení sbírky -
Nehtem ne
16 názorů
aleš-novák
18. 03. 2013pro vaši informaci - pokud to náhodou nevíte: v pytlíkové polévce od Vitany jsou písmenka jen bílá, v pytlíku od Knorra jsou písmenka barevná...
zrovna včera som jeden taký napísal : Smutné deti - dedo im zjedol abecedu - z písmenkovej polievky, podla tej riekanky
aleš-novák
04. 12. 2012díky :o)
jejdavilda
04. 11. 2012jen tak dál*
Bonaventurová
02. 11. 2012Prima, Aleši, už mi vyhládlo a polívka je grunt, natož zahuštěná těma správně poskládanýma písmenkama. Gratuluju! :-)
Alesi, na rozdil od Tebe, po par bonmotech ztracim dech, ale klobouk dolu pred Tvou uzasnou produkci vtipnych aforismu, ktere jsou den ode dne lepsi.
Uzasny! Gratuluji!
aleš-novák
01. 11. 2012zvonilo mi v uchu :o) děkuji...
Super!!! Posledních pár let mi řešíš vánoční dárek pro kamaráda, který je tvým fanouškem, přestože na Písmáka nechodí. :-)) Takže obligátně beru dvě - a zbytek máš ve zprávě. Příkaz k převodu peněz už má banka v pařátech. :-)
aleš-novák
31. 10. 2012snake: jménoviny, poklice i "nejsme jako my" už došly, mám jen jeden kousek od každé na památku. Ale třeba to někdy vydám jako sebrané spisy, až dojde inspirace...:o)
Aleši, o tu novou sbírku určitě zájem mám, peníze zašlu - ale chtěl bych ještě něco: Mám POKLICI, mám MERLOTOVU ŽENU, ale někdo mi sebral tu tvou první sbírku. kde jsi měl básničky na jména - ta mi přišla ze všech nejlepší (jMénoviny???), máš ji ještě?
Jarmila_Maršálová
31. 10. 2012pytlíkovy polívky nejez, nejsou zdravy( mám závidět nebo blahopřát? Tak teda to druhý)))