Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRadostný povzdech aneb Raděj zvýšit DPH než důchod
Autor
jejdavilda
Kdo mi to na účet vlez?
Byl to Nečas s ODS.
I ty jeden kalousku
nemám ani na housku
20 názorů
Aleši, já jsem si teď před volbami šel sáhnout na bilboard ODS, jestli je to jeden kus a ne nějaký přelepek, jak mi jejich slogan přišel komunistický.
aleš-novák
16. 11. 2012to mě tedy víc štve milionářská daň. Ne že by se mě nějak týkala, ale že jí zavádí zrovna Nečas, je docela paradox.
aleš-novák
16. 11. 2012však lidi už teď přestali utrácet, takže kupní sílu si šetří na horší časy. zákon akce a reakce.
jejdavilda
16. 11. 2012To já taky, jenže jsou to neplatné mince. Ostatně kdyby šlo pouze o 2 haléře tak bych tohle ani nepsal. Ale v globálu půjde o tisícovky čímž se zmenší kupní síla a vzroste nezaměstnanont. Takže asi tak...
aleš-novák
16. 11. 2012mám dokonce i tříkorunu, z dávných dob...
jejdavilda
16. 11. 2012a ty máš Aleši 2 haléře?
aleš-novák
16. 11. 2012jestli tě rozhodí houska dražší o 2 haléře...
Evženie Brambůrková
15. 11. 2012To je proto, abychom nebyli obézní.*
Květoň Zahájský
15. 11. 2012Jednoho až zamrzí, že se zapomnělo na staré české zvyky a obyčeje. Například na tradiční pražské defenestrace.
... a bude hůř, časem nebudeš mít už ani ten účet, protože nebude proč :-))) *t