Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZatracenej prusvich
30. 01. 2002
0
0
2898
Autor
Merle
Kdo pozorne sledujete zdejsi deni, jiste vite o nekolika masochistickych akcich na hrade Hohenstein. Diky prudkemu tani snehu, spadla ctvrtina veze, a je potreba ihned zachranit ten zbytek (vystrikat betonem), a odklidit trosky (nez napadne dalsi snih). Proto zadam vsechny zajemce o praci za jidlo a bydleni, aby se mi ozvali, a tuto sobotu - nedeli, pripadne a pristi vykend, tam zajeli pomoct. Dopravu snad zajistime.
telefon na me 0608/206278.
vsem dekuju ja a Yenn
omluv za nemoznost jet, netreba.
Praci trikrat naaaa zdar ;)
* Merlík, paráda, našla som fotku vašeho strašidelného hradu ! je krásny, tak som si ho ani nepredstavovala, a dokonca je zachytený aj Fundí kámen :o)))
* veru to so mnou zalomcovalo, vynasnažím sa robiť zázraky s časom, chcem sa tam dakedy vypraviť v montérkach :o)
* Wopidoo, vidíš čo spôsobil ten komerční medvedík, ktorého vystavuješ všade namiesto seba :o) najviac si ma ale teraz nasrdil, ako sa poddávaš takým poznámkam, a reči typu-čas už nikdo nevrátí- to je bieda, veď o tom život vôbec nie je
* mám priestupkov toľko, že by som musela pracovať na desiatich takých hradoch :o) veď uvidíme, ako mi to pôjde
* a keď nepôjde, tak spravíme hrad jednoposchodový, aby mu nepadali vršky :o)
* si úžasný bratček, ktorý počíta so svojoch sestrou ;o)
* a nemá zmysel o tom rozprávať :o)
* medveďa už nechám na pokoji, koľkokrát ti to ešte sľúbim :O)))
Yezz: to je totéž co víkend, jen upraveno mým soukromým pravopisem... :-P
Takze tento vykend znovu, tentokrat pravdepodobne i s moji osobou.
Věž vypadá asi takto:
Anouši 16: jo, prospělo, určitě, já vim.... :(
ale čas už nikdo nevrátí...
a zkus mi psát neanonymně a s avízem, možná tě ani nekousnu
:-/
Prave jsem sem tu fotku chtela dat, a vidim, ze Merle uz to provedl za mne :)
Pouze podotykam, ze hrad je Hauenstejn, jinak tez Horni Hrad, nikoli Hohenstein.
Wopi: Pruska vichrice. Prubezne svizele charakteru. Pravne usvedceny vichovatel.