Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvé ruce jsou pro mě přístavem
Autor
Zamila
Tvé ruce jsou pro mě přístavem
Tvé ruce jsou pro mě přístavem
v bouři děsivých snů
hlídáš mě ve spánku prchavém
dokud neprocitnu
stačí, když na bok se otočím
a tvoje rty se probudí láskou
ve tmě ti pohlédnu do očí
a pocítím blízkost tak rajskou
že i za noci prospalé
tvé srdce stále bdí
a já se necítím zoufale
se sluncem poledním
tak jako kdysi po ránu
z postele vstávala pravda
a polibek pro mě vystřídal
jen spěšný pohled do zrcadla
vím, že ty nejsi takový
jako ti směšní hoši
co by chtěli být na koni
jen jednou, jak se to sluší
tak mě kol ramen obejmi
chci s tebou padat do spánku
a nechat slunce polední
spálit nechtěnou pozvánku.
21 názorů
Miroslawek
05. 03. 2013jejda, naučily ;)
Miroslawek
05. 03. 2013Lalulá: ano, jak v těchto případech podotýká moje žena, člověk nemusí být slepice, aby poznal pukavec. Ale já vím, že ji to naučili ty zákeřné svině na FF UK.
Zamila: každého člověka chvála těší, ovšem jako autora mne vždy posunuly jen kritické výhrady, byť příjemné nebyly a prskal jsem mnohdy jak kočka.
Je li to o pocitech - pro ně jsme lidmi, nikoli básníky. Zaříkávání se pocity je takový, velmi oblíbený cimrmanovský úkrok stranou, do hájemství nekritizovatelného. Protože kdo já jsem, abych je vážil? Bůh? Ale kdež. Mohu, vlastně musím se vyjadřovat výhradně směrem k textu.
Nestojím jen o pochvalu, ale vpřed mě posune jen kritika těch, kteří píší v podobném stylu, ale lépe - jako třeba gringoo. Ale pokud někdo nemá ukázku ve vázaném stylu k inspiraci, jeho kritika mi jaksi nic nenabídne ...
Navíc (a to není jenom na Tebe) nechápu, jak tu někdo, kdo tu žádný vázaný verš nemá, jej u jiných může kritizovat. To bych si nedovolila ... Já tu zas našla jen málo těch, co píšou dobře smíšeně či volně, je to zkrátka všechno o vkusu :-)
Vampirelord
23. 01. 2013Jen jednou na koni....trefně vystihnuto...moc pěkně napsané a pravdivé....tipuji...
U téhle jsem obzvlášť ráda, že se líbí - napsala jsi akorát nad ránem v 1:30 ;-) Díky :-)
Richard Hrob
23. 01. 2013Hm, tohle je fajn, hezky se četlo, použíté obraty jsou zvoleny dobře. Každopádně milé dílko. Tipuju* :-)