Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepovolební úvaha knížecího fanouška
Autor
aleš-novák
Karel vybojoval
skvělé druhé místo
Miloš byl
předposlední
37 názorů
aleš-novák
01. 02. 2013podle nového presidenta se jmenuje jeden kopec v Českém Středohoří...Milošovka (836,5 m.n.m)
No, ono Husákovou, Dubčekovou, Štrougalovou... atd. taky vidět nebylo nikdy nikde... :-))
Dianko, Kočkodana nevím, jestli nějak ovlivním - to víš, opičák... :-)))))
Lidi, už se proboha uklidněte, je po volbách... :-))) Umět přijmout prohru patří do života a je to demokratické, však se to učí už malé děti při hře "Člověče, nezlob se!" ;-)
aleš-novák
29. 01. 2013i tak možno .o)
Můj bratr říká - "Já nevím, co všichni máte, já mu rozumím. Když mluví německy."
aleš-novák
29. 01. 2013VH64: bylo mi celkem jedno, kdo vyhraje, oba finalisti mi připadali rovnocení, silné osobnosti s klady i zápory. Tak jsem si dal jednoduché kritérium: presidentovi by mělo být rozumět...
Kdyby osoba prezidenta, obsazení parlamentu a složení vlády atd. absolutně neovlivňovalo naše osobní životy, tak bychom je asi mohli všechny zrušit a ušetřit. Jenže zdá se, že tudy cesta nevede, zrušit je nemůžeme a oni nám naše osobní životy více nebo méně ovlivňují.
Podle toho, co jsem slyšel od svých známých volících oba závěrečné kandidáty, mám pocit, že ti, co nechtěli Miloše, ho nechtěli pro jeho skutečné nectnosti, zatímco ti, co nechtěli Karla, ho nechtěli pro jeho nectnosti pouze domnělé a neexistující. Jako například německý původ, otec v SS, odmítání poválečného řešení, neznalost češtiny...
Nepřipadá mi to být dobrý signál o stavu voličstva.
Květoň Zahájský
29. 01. 2013Jára Cimrman by klidně mohl být naším doživotním prezidentem.
aleš-novák
29. 01. 2013Byli jste před Zemanem, budete i po něm...
Květoni, na malinách? Na Žižkov vzkázal: "Šla do města pro šafrán a trochu toho zázvoru"... To může být výjimečně pravda z jeho úst, jež páchnou Startkami, a v jejichž koutcích se usazují hnědé sliny. Dokonce myslím, že i proto šla dokonce pro vícero koření a ve čtvrtek, až se jí ON vrátí z Vysočiny, půjde znovu. ........
Evženie Brambůrková
28. 01. 2013I z toho nejhoršího může občas vypadnout něco dobrého.
Nejen k jídlu.
Naděje umírá poslední a do bot nám zatím neteče.:-)
Já jsem si všiml jediné věci, ukázalo se, jak jsou stoupenci KS mnohdy až krajně radikální a neústupní, mám za to, že to byly mhohdytyto invektivy a neústupnost, které jejich kandidátovi zajistily nezvolení... jak paradoxní :o)
Čudlo, jak televize, tak rádio mají knoflík, kterým se dají vypnout.. A je tolik krásných knížek plných kladných hrdinů...
aleši, ale i tak to vypadalo skoro tak, jako když "Česko hledá superstar" :)))) *t
aleš-novák
28. 01. 2013před volbami někteří škarohlídi říkali, že díky přímé volbě by se mohl stát presidentem nějaký slavný zpěvák nebo komik...zpěvák to nakonec nevyhrál.
aleš-novák
28. 01. 2013na to pomáhá nečíst noviny a nekoukat na televizní zprávy...v Ordinaci v růžové zahradě snad na presidenta nenarazíš.
Mě to můj osobní život ovlivní v tom, že se na něj budu muset denně dívat v TV nebo v novinách, případně ho uslyším v rozhlase a to mi určitě bude kazit náladfu. Já ho prostě nemám rád.Je to ovarová prolhaná hlava. Je mi z něj na zvracení.
aleš-novák
28. 01. 2013není to ani k pláči, ani k smíchu...můj osobní život to absolutně neovlivní, takže je mi to úplně jedno :o)
Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu. Uvidíte, kolikrát se za těch 5 let, co tam bude, zasmějeme. *
Květoň Zahájský
28. 01. 2013Kapsa - proslýchá se, že na dotazy stran ženy Zeman vytrvale odpovídá - je na malinách!
Všiml si někdo, že manželka Miloše Zemana je paní Kolombová, hodně se o ní mluví, ale viděl ji někdo???