Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se* * *
Autor
Fëanor
Některé věci nás nutí mlčet
víš že jsem se tak modlil mnohokrát
a i když je to málo
dáváme svým tichem váhu kameni
a sílu vodě
a to stačí
14 názorů
feferonka to vystihla ... šíp... do hluboké vody. * A až v ní se zastavil a dal všechno.
Na mě to také působí spíše jako výsek něčeho obsáhlejšího. Na druhou stranu fakt, že autor "stojí o hlubší kritiku" naznačuje, že nad dílem strávil více času a každé slovo, každý verš, je výsledkem promyšlené práce. A nebo si jen autor hraje s čtenářem?
Jisté je, že tento můj komentář je příliš dlouhý, příliš hlučný na to, aby byl tichý, aby dílu dodal síly. V tomto smyslu - tato báseň není z těch, které by mě donutily mlčet, otázka je, jestli tím splnila, a nebo nesplnila svůj účel. Každopádně je-li jejím účelem donutit čtenáře myslet, jedná se o zaškrtnutí položky "vážná kritika" o odvážný krok, a to samo o sobě stojí za ocenění.
Taky bych chtěl, aby se mi něco vybavilo při četbě, ale na mě je to za prvé naprosto prostoduché, naprosto krátké a nedoladěné a hlavně je to výcuc vytržený z kontextu poezie a autor zapomněl dodat jediný rým...takže zase nic.