Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlakem
06. 02. 2002
11
0
2600
Autor
Bhati
Čardášový sněhoběl
přidusaný koněm
pohroužena
v grafitti
cítím
v duchu
strůjce
vůdce
Stejnoměrně
stejnokrojně
tiše a ochotně
ve vlaku
hnízdím se
Ahh...můj Duce...dolce duce
A matka
kárajíc
kuňká jak ropucha
"S takovým přístupem nepřestoupíš!"
Jen přes
zuby přecedím
horoucí
fussilli
"E pericoloso sporgersi!"
Petulko...děkuju...ze srdce....dneska je Valentýna...hezkýho Valentýnka Ti přeji...:-*
Podle mluvy mých předpřispěvatelů se zdá, že k nám vlakem přijel Masabob...
Ale k věci! Ta básnička je fakt vlaková. Nevím, čím to je, ale je to tak...
Jak Ty to, holka, děláš...
Ale k věci! Ta básnička je fakt vlaková. Nevím, čím to je, ale je to tak...
Jak Ty to, holka, děláš...
░▒▓~_~▓▒░
«♥»
sidi...Sakra fakt néééééééééé! Fňuk...FŇUK!
Krel: Já být ráda, že Ty být štastný...:-)
Astala...E pericolosi sporgersi=Nevyklánějte se z oken...:-)
sidi...stačí vzdychnout a už to tam vidíš...:-) TO NENÍ ŽÁDNÁ PRAVDA!:-)
Bacil jakbyhosmetsmetákem...:-)
cipe: NEjednotně děkuji..:-)
kafka: Poslouchala? Jela jsem vlakem...:-)))
Takže...poslouchala jsem vlak...:-)))
Pepo,Paja,kovi...:-*
Bhati je to tam ! A nelži, je to tam záměrně !
Čardáš ... kůň ... strůjce ... svůdce ...pohrou ... žena ... ochotně ... sladký živote ... ropucha žába na ... (píp) ...
A co vidím dál, už si napsat ani netroufnu. :-)
Astalavista
06. 02. 2002
Z jiného soudku ? Bhati, olízl jsem a zdá se mi že obsah je stejný. Ale chuťově vynikající, já bych si s dovolením vzal. :-)
p.s. Ale ano, je to trochu jiné, i když ...
Nejsem si jistý, ale je tam určitě sporgersi a ne sporghersi? Já italsky neumím... fakt teď nevím. Jinak... je to moc hezké, a taky mi ten obsah připadá tak nějak... jino-stejný :-)