Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOna je bez mě
05. 02. 2002
1
0
1074
Autor
Kidousek
Labirynt lásky
zaplavil mozek
Žhne a pálí
on však žárlí
Jen se zkus přiblížit
a přilehnout
Větráme kouli,
bílých skvrn
na přikrývce
Je to tu
už budu
Jen jdi
ať to je
Já už jsem
a co
ty?
TheLostDog
09. 05. 2002
Jeanette: Co jsou chlapi...? (rád si to poslechnu ... přečtu...)
horák: Velice lehký podtón ovšem
Clondaik: Jediný právoplatný blázen hodný toho pojmenování jsem tu já:o)))
No a něco k dílku samotnému? Možná trochu Bukowski. Ale i ten mi většinou přišel jemnější.
Ale blázen na sobě nepozoruje, že je bláznem. On si připadá normální a ostatní jsou pro něj blázni. Takže jsme asi všichni blázni.
To je naprosto přirozené. Přičemž je ovšem třeba si uvědomit, že já jsem blázen právě proto, že to netajím, nemyslím si, že jsem normální, a veřejně se ke svému bláznovství přiznávám :-))) (Kdežto vy ostatní si klidně buďte normální...)
Aaaaa:-) A proc myslis ty??:-))
Je to takovy moc divny, az neprijemny....
Ale to jsou proste chlapi:-)
Pobavilo mě, že z toho je cítit erotický podtón až na Slovensku. Trochu mi to připomíná Tiché dny v Clichy začínající větou: Ve vzduchu byla cítit pí.. (teď mi došlo, že jsi student, snad ne můj).
Jsi blázen.Je škoda,že víš kdo ti to píše.Někdy ti to zkritizuju z pohledu anonima.
zvláštne snenie....len sa mi to zdá, alebo je to tak, že tam cítim erotický podtón?:-)))
všetci snívame...možno len inými spôsobmi ale všetci sme jednom vreci:-)))