Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se!!!Kdo nevíte o srazu!!!
17. 01. 2000
0
0
2772
Autor
Merle
Pokud o srazové akci ještě nevíte, a nebo se snad nemůžete rozhodnout, snad vám pomůže tenhle text.
Pod Špuntíkovým dílkem a zároveň auditoriem Útok na Karlštejn se skrývá první soft&hard-romanticko-básnický sraz v historii Písmáka. Všechno potřebný informativní najdete právě tam.
Cílem je hrad Karlštejn někde ve střední evropě a soft-romantický penzionek i s přilehlými hard-romantickými Amerikami, známé to krajiny z českých westernů. Kdo neviděl, ať lituje. Kdo viděl, určitě rád uvidí znova. Stojí to za to.
Prozatímní seznam účastníků:
Špuntík
Marigold (snad)
Azalin
Saša
Bibša
Kačka (opovaž se nejet :)
Sarken
Zetaby
Slávek
já
.
.
.
správně B.EZpochyby !!!
A já skanduji: Lampář, Lampář !!!!!
A taky : DeGra, DeGra !!!!
A ještě: Bříza, Bříza !!!!
A: ViNil, ViNiL !!!! Rivka, Rivka !!!! Krytyk, Krytyk !!!!
A vůbec: Všichni, všichni !!!!!
A já skanduji: Lampář, Lampář !!!!!
A taky : DeGra, DeGra !!!!
A ještě: Bříza, Bříza !!!!
A: ViNil, ViNiL !!!! Rivka, Rivka !!!! Krytyk, Krytyk !!!!
A vůbec: Všichni, všichni !!!!!
Taky bych se tam rád záletl podívat, ale co bude za takovou dlouhou dobu, to ví snad jen hvězdy...
Johny Brdak
17. 01. 2000
Jestli se 29.4. dožiju a do cesty mi nevkročí něco navýsost naléhavého a důležitého, rád pojedu, nebudete-li proti. Přihodit se a překazit mé zájmy může spousta věcí. Ale už jsem učinil poznámku ve svém milém malinkém zápisníčku, bych nezapomněl.
:o))) ...jelikož se bojím že by jste byli příliš normální rozhodla jsme se vám tam vnést trochu své šílenosti...
B.Ezejmenij
17. 01. 2000
Ono jde hlavně o to, že čas je nevyzpytatelný... Kdo ví co bude? Zeptej se tak měsíc předem a už to bude jasnější. Prozatim nevim co se školou atd.