Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova
08. 02. 2002
3
0
2425
Autor
Toxman
Slova
Slova, ty křivdí, slova, ty hladí.
Slova spojují i rozdělují.
Slovy se říká: "Máme se rádi."
Básníkům v oblacích poletují.
Slova jsou řeky, co berou břehy.
Slova jsou mosty, co pojí srdce.
Ze srdcí tryská potůček něhy,
někdy však slova chutnají trpce.
Řekne se lehce: "Jen pouhá slova."
Slovo však nevrátíš ničím již zpět.
Zkus to říct lépe, zkus to říct znova,
neb do srdcí zapadnou na mnoho let.
Moc hezky... opravdu. Takový mňamky dílo a tak málo tipů??? To hned napravíme.
:)
je to moc pekne, jen ten posledni radek mi trochu nesedi rytmicky.
Hrani si se slovy je ale stejne nadherny hobby.
Tipik.
Jolie: K poslednímu řádku snad jen, že první slabika (neb) je nepřízvučná a je umístěna jaksi vně rytmického rámce, zbytek se pak již přesně rytmicky shoduje. Možná jsi to četla trošku jinak... Ale v každém případě díky :)
Krel: Dík za připomínku. Bohužel "pravda" je někdy profláklá, příště si budu raději vymýšlet :-)))
hezké...jenom to o tom že je nemůžeš vrítit zpět, to je až moc profláklý..
Čolito: Slova jsou hlavně zvuk či myšlenka... to na papíře :-))) to je už jen jejich zápis... jen takový stín, obtisk, obrys..., který čeká na to, až bude někým opět znovu vysloven...
Slova jsou na denním pořádku......slova jsou část našeho já......byť jen na papíře:-)))
Líbí ... Neumím hodnotit básničky, protože je neumím, tak je vnímám čistě pocitově. (*)