Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemyslím láska
13. 02. 2002
3
0
2087
Autor
Duba
Nemyslím láska
Nemyslím láska
když mluvím o vzkříšení
petlice sedmé komory
zprava
( nebo druhé vlevo? )
těsně pod korálkem
Ano Tím
Chtělo by se snad napovědět
a tuším - drahá -
nešli bychom oklikou
i Vaše perly září
Ach Perly
Jak jen vyjádřit
Vás
Tedy - myslím lásku
A Ty dostaneš něco...až půjdeš ztichlou ulicí domů, neotáčej se po divných zvucích noci. Kdyby ses otočil, zhatil bys náš plán, dostat Tě ze zadu :o)))
Teď na to koukám, ono to vyznělo asi trochu jinak, než jsem to zamýšlela...ouha...
Gastarbajtr
24. 02. 2002Gastarbajtr
24. 02. 2002Gastarbajtr
24. 02. 2002Gastarbajtr
19. 02. 2002Gastarbajtr
18. 02. 2002Gastarbajtr
18. 02. 2002Gastarbajtr
17. 02. 2002
chi chi chi, tak si počkám, kam mě bude chtít dostat teď :o)
jejku, to je sranda....
Gastarbajtr
16. 02. 2002
Jujda, bez odmlouvání a bez řečí se snažíš o vykastrování? No, holt celibát je celibát :o)
Gastarbajtr
16. 02. 2002Gastarbajtr
16. 02. 2002
No ju, chlívák Duba :o)
Kam mě to chtěl dostat? Až k tomu, abych Gastovi řekla, že je fajn :o))))))
P.S.: Milá Ireno, jak to teď vypadá s Tvým manželem?
Gastarbajtr
15. 02. 2002
hele Ty jeden:Teď nemůžu odpovědět na Tvou závažnou otázku, neboť ten mizernej korálek ne a ne vylovit zpod postele...asi dojdu pro vysavač....moment....:o)
Ju, tak jsem zpět, korálek sežrala naše Audreynka, a tak se teď můžu plně věnovat oné otázce.
"Co???" Inu na to se dá odpovědít několika způsoby
Já, jakožto slušná dívka :o) Ti řeknu možná: " Nic..."
Někdo méně slušný by Ti mohl odpovědět:"Prd.."
Někdo ještě méně slušný taky třebas:"Hovno..."
A někdo úplně neslušný by taky nemusil odpovědít vůbec. :o)
Případné další dotazy směřujte, prosím, na naši redakci. Předem děkuji
S pozdravem.
Nuitík :o)))
A já tupec jsem si vždycky myslila, že se čeká na Godota :o)
Potom se nemáme minout, že ano...když každej myslí, že čeká ne někoho jiného a pak, když už se dočká, zjistí, že ten, na koho čeká vlastně vůbec nejní ten, kdo dorazil....hůůů a proč vůbec čekáš? Odpověď na "Co???" už jsi dostal, víc už ze mě stejnak nevypadne :o)))
Ahoj pane doktore. Už delší dobu trpím nezájmem svého manžela. Domů chodí pozdě v noci. Říká, že tvrdě pracuje. A nic s ním pak už není. Dřív takový nebýval, ale od té doby, kdy se mu v zaměstnání začalo dařit ( pracuje jako vedoucí bordelu) je to čím dál horší. Začínám být žárlivá. Myslím, že si někde s nějakou užívá. Co si myslíte vy?
děkuji.
Irena - 69 let - Nezabudice
Milá Ireno,
neboj se, nejsi těhotná...
Ve Vašem věku se občas stává, že se už manželovi nelíbíte tak, jako v den, kdy jste se brali. On se samozřejmě cítí jako ten největší mladík a mohoucný kdykoli. To je možná důvod, proč začal pracovat ve zmíněném podniku, aby si dodal sebevědomí...
Nebojte se, až mu dojdou peníze, na děvky, bude doma cobydup a bude mět co dělat odhánět Vaše zakázníky. V nezveřejněné části dopisu jste se mi zmínila, že pomýšlíte na místo vytahané dominy.
Přeji Vám hodně štěstí. Za redakci....
Nuitík
Zvlastni... tak trochu tajemne... ale moc mi to tu myslenku nevystihuje... nevim