Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMĚSTO
Autor
jarouch
Co dělám v tomhle městě
všude by bylo líp než je tady
Lidi čuměj do výlohy
nemaj co ztratit
nemaj sebe
rádi mluví o věcech který jsou mi jedno
odpovědi neposlouchaj
nikdo jim neřek jak
Schoulím se do klubíčka, přestřihám dráty
Na tlukot srdce zesilovač ať to všichni slyší
někdo ještě žije, žijte prosím taky
někdo ještě žije, žijte prosím taky
--
Lidi jsou sami v tomhle městě
nemaj co ztratit
nikdo jim neřek jak
8 názorů
jé, to je výborný - já teda samotnej text už neposoudím, já to rovnou slyšela ale hnedle si to někam založím :o)
:)
Aneb, text je zde prostředek a součást - přesně, ono se to pak už taknějak nedá oddělovat...
Tak ať se daří.
Díky za kritiku. Máš naprostou pravdu: Ani se mi to na písmák nechtělo dávat, vzhledem k tomu že samotný text bych to v životě nepublikoval, neb to nemá dostatečné kvality a považuju to vlastně jen za niterný povzdech (ale důležitý). Nakonec jsem ale neodolal a hodil to sem, asi kvůli potřebě ohlasů; možná právě proto, abych tohle slyšel. Bez hudby tam vůbec není to vše, co jsem chtěl říct. Aneb, text je zde prostředek a součást, ne nositel a stěžejní pilíř.
Osaldová... Vezmu to jako výzvu.
Schválně jsem si nejdříve přečetl text a pak až pustil celek. Je kouzelný vždycky pozorovat, jak to zafunguje s hudbou. Text sám o sobě sotva obstojí. Je to takový nemastný neslaný mentorský samožerský pseudosociální klišé, co ze všeho nejvíc působí dojemnou snahou sdělit, jak vyjímečně jiný jsem... Ovšem s podmazem hudby to dostává úplně jiný rozměr a hned je to několik úrovní výš. Mimochodem ten track je vážně skvělej. Projev taky slušný. S těmahle nástrojema a syrovostí by asi působivě vyzněly i texty od Osvaldový.