Proklí!
Neplakej!!! To by si bylo smutné prokletí. A to má pak zplihlé vlásky...
Já bejt na chlapy, to by si viděl, jak bych Tě mala ráda... ;o)
Takhle Tě mám ráda 'jen' jako symatické pozitivní
Prokletí...
░▒▓-_-▓▒░
P.S.
Bloncko, Prokletí, děkuji za Váš hezký minidialog.
Už se těším na setkání a na želví historku...
"Kurva fix!", jak už říkal Egon Bondy alébrž Zbyněk Fišer, jak chceš. Ženský, jak Vy to děláte? Já nebejt na mrtvý děti, taky bys viděla 8c)
dyjalog, jojo, béru
Chjo ;o)))))))))))))))))))))
m.
Prokletí: zapomeň, propásnuls životní šanci, ale až já ho budu Petulce vyprávět, budeš se držet za hlavu, co to jsi za sklerotika!!!
posledni napoveda: v BNO na nadrazi, zelvinka, co porad a porad leze na strom... :) užuž???
Jo tenhle!!!!!! Já myslel, že to měl být jakýsi vtip o želvičkách, který jsem Ti vyprávěl já, Bloncíšku... Jojo, tento si stále ještě (kopu divu-ku podivu) pamatuju... a pořád nevím, jak z něj ven, achjo, nigdo mě nemá uát, nigdo si se mnou nece huát :(((((((
Je mi to uíííííto, fňůůůůůk, že vypadám jako takové huoupé, fňůůůůůůk :(((
m.
hm.... mno ... no jasně.... ehm ... kterej? ééééééé?
Néééééééé, že bych měl krátkou paměť (viď, Bloncí :))))
Klidně řeknu, až mi žeknete kerej ;o)
m.
já děkuji systemu za avi a Petulko, Tobě hvězdičku a mám pro Tebe hot tip: až se potkáš s Prokletím, to on Ti řekne o želvičkách krásnej ftíííp!
viďžejo Proklí?
Já jsem z toho přímo los!
Jéžiš, ta čeština je fakt ohavná, samé křup plesk, klokt huííí.
Díky za upozornění.
kurňa, ale to má ducha.... máš svůj styl, Petulo, to je skvělý....!
čáry a popravčí vrchy znáš nejen z doslechu, to je vidět ;-)
t
v
Joj, dneska se nějak překonáváte, ljudi.
*
spíš kupení samoúčelností...
...jeví se možná někomu tak, ale pro mě to má strašně velký kouzlo, takže prostě, Petulo, líbí! :-)
hermit to rek, mas svuj styl, a to je moc dulezity, to se mi na tobe libi...
*!