Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřetí adventní neděle
Autor
Marcela.K.
10 názorů
Marcela.K.
18. 01. 2014Nás bylo o Vánocích 14 :-) synové s manželkami, dvě vnučky, dcera a moje sestra s rodinou...
Je to tak jak píšeš.
Já to mamince stihla i říci...i když věděla...Ten poslední rok, kdy mě potřebovala nejvíc, jsem děkovala za každý den, který nám byl dopřán být tu ještě spolu...no, však to víš, když mě čteš :-)
citavam Ta, viem, ze si o maminku prisla...Tvoju lasku k nej citim z kazdeho diela...urcite to citila aj ona, prepojenie medzi Vami muselo byt velmi silne...prezili ste spolu vela krasneho...
i ja mam s mamou silny vztah, nehovorim jej sice neustale, ako ju mam rada, ale myslim, ze to vie:)
Synov som chcela a som stastna, ze ich mam...su davno dospeli, nerozpravaju o tom, ze ma maju radi, dokazuju to vsak inak...
Nezabudaju na mna, Vianoce boli krasne, ked sme boli vsetci spolu, co viac by som si mohla zelat
Poznam aj opacne pripady, deti vrhajuce sa rodicom okolo hrdla, sladke reci, no nikdy nie su doma, ked rodicia potrebuju
Marcela.K.
18. 01. 2014:-) Hani, já bych každé mámě, která má dva kluky, přála dceru - tak jak se to podařilo nám. Kluci jsou jiní, i když i ti naši jsou z těch, kteří vědí, jak se chovat a nemohu si opravdu na ně vůbec stěžovat.
Maminka, můj vztah k ní, to je jiná kapitola.
To moje psaní je vlastně spíš takové "vypisování se" z pocitů.
S maminkou jsem žila celý svůj život, mimo tří let, kdy jsme dostali podnikový byt asi sto km od mého domova. Vrátili jsme se a přestavěli náš domek, když manželův podnik rušil provoz, kterému můj muž šéfoval. Byla jsem k mámě "přivázaná" ale sama jsem to tak chtěla. Když táta zemřel, byly mi čtyři roky a maminka si nikdy nenašla jiného muže. Svůj život věnovala nám - mně a mé sestře a hlavně našim dětem. Byla to babička na 200%. V září to byl rok, co zemřela. Moc mi chybí.
su to chlapci, nehovoria o svojich citoch, ale je pravda, ze mi dokazuju, ze ma maju radi svojim spravanim...
u Teba citim z kazdeho slova neskutocnu lasku k mame, nedokazem takto pisat, lubit ano:)
Marcela.K.
18. 01. 2014Hanko a proč by neměly mít?
Myslím, že spousta dětí své rodiče miluje tak, že si ani nedovedou představit, jak moc jim jednou budou chybět...
Dík za návštěvu.
kedze som sama mama , snivam sebecky o tom, ze ma snad maju moje deti rady aspon zpolovice takto...
Stárnoucí vlk
16. 12. 2013uf, přímo na solar, to se mi na Písmáku ještě nestalo, dík**************