Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBásnické jelito (pro Mozarta+Miroslawka)
21. 02. 2002
6
0
1359
Autor
rufusz
Miroslawku,Mozarte!
Volám na vás z dáli!!!
Používám klišé,
já neumím psát!!!
Básně se mi nerýmují
jsem uplně v prdeli
nevím co si počít
poradíte snad?
Rada asi nepřijde,
že písmácká elito?
Díla má si nečtete
jsem básnické jelito...
já jsem žalobníček, stojím si za tím a nestydím se!!! :o)
páč žalovat se nemá, ale hlásit se to musí :o))))))))))))))))))))))))))
Gastarbajtr
23. 02. 2002
Miroslawek jednou tak zprudil nějaké Imanuelovo dílo, že jsem se do něj pustila....nechutný, jak je namyšlenej a rádoby nejchytřejší...některý jeho díla jsou sice dobrý, ale přijde mi, že většinu tipů dostává jen kvůli jménu...
Gastarbajtr
22. 02. 2002
Je fakt, Immanuel se jednou pustil do Květuščina veledíla!!! Prďola!!! :o)
Monty_Python
21. 02. 2002
díky vám přátelé, díky. ještě čekám na vyjádření hochů. Snad mě nevyhodí z písmáka, to by mě mrzelo (vrátil bych se oklikou zpět...)
Rufuszi, z Písmáka Tě určitě nevyhodí, protože nemůžou ;-)
Nevím jak Mozart, ale Míwa je momentálně zaneprázdněn. Má lekci francouzštiny a nemůže mluvit (má určitě plná ústa ;-)
Počítám, že se objeví v pondělí. Přeju hodně zdaru ;-)