Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž TVAR ze sítí - vyhlášení výsledků druhého kola (+počátek třetího)
Autor
egil
Milí Písmáci,
níže najdete tři vítězné příspěvky, které budou včetně vybraných reakcí opublikovány v obtýdeníku Tvar. Tímto zároveň počíná další kolo, proto už nyní můžete nominovat své texty (nezapomeňte k názvu připsapt TVAR-ZE-SÍTÍ)...
Měl bych jen drobnou poznámku, či spíše prosbu: mohl by čas od času někdo napsat cosi na způsob kritické poznámky? Co se komentů týče, nemám moc z čeho vybírat - a pokud vyberu kritiky přesahující rámec interpunkčních znamének a hesel, výsledek vyzní jako nechtěná parodie...
17.02.2014 20:02:10 | POE - tka Root |
tohle je báječné, skutečně se mi to líbí. |
|
17.02.2014 21:00:42 | Jan Voralberg |
Děkuju, je to jedno z mých lepších. :) |
1. místo:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=440146
2. místo
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=440136
3. místo
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=440182
16 názorů
trojka mi sedí asi nejvíc, výběr ucházející, ale nemám už představu v jaké konkurenci se tu díla zjevují ))
Aššurballit
20. 02. 2014myslim ze vsetky tri pripsevky su skvelou ilustraciou ako pismak obohati tvar. myslim ze toto je skutocne cesta ktorou by sa mala vydat cela ceska poezia. super!
Stárnoucí vlk
19. 02. 2014pravdu díš Marku, rybka rybička Hanička :)díky za přání a tobě také ;o)
Whitesnake
19. 02. 2014E, jsem ze staré školy :-( každopádně děkuji za avíz, snad jsem tě neobral o větší porci drahocenného času
sepotvkorunachstromu
19. 02. 2014..pokud se trochu seberu..tak se pokusím napsat nějaké kritiky..
PS: whitesn.:
stačilo si všimnout, kolikrát je v popiscích k uvedení soutěže uvedeno slovo "tištěný" (v různých tvarech a příbuzných slovech) - a pak použít Google...
Whitesnake
19. 02. 2014Ahoj Egile, co to je ten obtýdeník Tvar, kde jsou publikovány vítězné příspěvky? - je to tiskovina, nebo webová stránka??? Díky za odpo, wh
Dík - všiml jsem si toho náhodou, je jasný, že v té záplavě to nemůžeš najít, bylo to v dílně... Avíza pomůžou...
Hezkou dobrou noc všem...
Marek
Dík za upozornění. Autorka bude automaticky umístěna na třetí místo v příštím čísle.
A soutěžící poprosím: POSÍLEJTE MI NA OPUBLIKOVANÉ TEXTY AVÍZA
Díky, mám z 2. místa radost, ale trochu mi ji kalí fakt, že tu nevidím tento odkaz: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=440187
Jestli dobře počítám, je to třetí místo?
A velká gratulace Vlkovi...