Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTakové malé cosi
24. 01. 2000
6
0
2004
Autor
Marigold
Konsensus
Řekl jsem,
že není šedivá.
Oponent
se na mne podívá
řka:
Dobrá.
Něco je černé
něco je bílé
a něco je zebra.
...
Životní filozofie
Jsem pořád v těžký pohodě
a žije se mi blaze.
Proč ?
Mám stále hlavu v oblacích
a mozek
na obězné dráze !
...
Kritiky anebo Krytyky ?
Nejste-li si jisti
v přiměřené míře,
pusťte íčka z hlavy
a je z toho zvíře.
Předem děkuji za vaše krtky.
cup_of_tea
04. 05. 2002
No, můj krtek si málem ucvrknul do svých kalhot s kapsami :-)))))))
Zebra je nelepší!!
Tip
Zebra je nelepší!!
Tip
Iááá připijuji, fakt dobrý. Tu zebru ti sprostě ukradnu a budu nosit v kapse. Tam co mám duhovou kuličku a fotku nahý ženský.
když už všichni o krtcích, tak na toho svého prozradím, že se ještě řehtá a naprosto ignoruje mé snahy ho trochu zklidnit.
Asi je na světě nová nemoc : šílených krtků
Asi je na světě nová nemoc : šílených krtků
Potěšující! Vřelé! Lehké! Jen "životní filozofie" zdá se mi poněkud neoriginální. Ale -MÁ TO NÁPAD. Dávám takové malé cosi.
Můj krtek je potěšen, ta první absolutně nemá chybu!!!! Píšeš málo, ale vždycky to stojí za přečetení.
muj krtek umrel na zachvat smichu :o(. Chudak... drive nez zavrel sve seromilne oci nechal ti svuj TIP.
Je za tu zebru... musela jsem se sem dvakrat vratit a potreti jsem si tu rikanku opsala abych nemusela utracet za internet. doufam ze mi tu troufalost promines....
Je za tu zebru... musela jsem se sem dvakrat vratit a potreti jsem si tu rikanku opsala abych nemusela utracet za internet. doufam ze mi tu troufalost promines....
Sakryš - nehte toho děvenky s těma Vašima krtkama - nebo dneska neusnu ....
Marigolde - dobrá kvalita !
Marigolde - dobrá kvalita !
Tá tvoja životná filozofia sa mi hodí do počtu ku všetkým mojim životným filozofiám :-)
Krtka ti obratom pošlem, len mi najprv dokáž, že vieš ako som to myslela.. :-)
+ ALOHA +
Krtka ti obratom pošlem, len mi najprv dokáž, že vieš ako som to myslela.. :-)
+ ALOHA +